  • 111. Data: 2015-02-08 14:08:27
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:842046d3-f48b-4acf-a70b-1f9bb596c01d@go
    oglegroups.com...

    >Dlaczego Ty albo ja nie dorobiliśmy się takich majątków jak ma Poroszenko?

    Dlaczego nie sformułowałeś teorii względności?

  • 112. Data: 2015-02-08 14:09:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 12:11 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Piszesz, albo nie rozumiesz co piszesz.

    Napisałem tylko jedno zdanie po którym wszyscy się na mnie rzucili:
    "Na Ukrainie Putin nie wywołał wojny - sprowokowały ją Ukraina wraz z
    NATO."

    Nigdzie nie wybielam Rosji, nie chwalę Putina. Staram się być obiektywny.
    Kilkakrotnie napisałem, że Rosja napadła na Ukrainę, używałem słowa
    agresja, wojna - otwarcie piszę, że to Rosjanie walczą na Ukrainie a nie
    "zielone ludziki".
    Ciągle też piszę dlaczego wg mnie to zrobili: obrona swoich interesów.
    Robią to takimi metodami, aby nie stawiać sprawy na ostrzu noża.
    Ciemny lud wszystko kupi. Zaraz się dogadają z Niemcami i Francją, USA nie
    zajmie stanowiska i oficjalnie za rok, dwa lata aneksja Krymu zostanie
    uznana. Wszyscy będą zadowoleni.
    Jak by wystawili regularną armię społeczeństwo zachodnie podniosło by
    raban i NATO musiało by coś z tym fantem zrobić.

    > Który w imię rozkazów z wrogiego państwa postanowił się demokrają
    > podetrzeć, więc sam zrezygnował w ten sposób ze swojej funkcji.
    > Prezydent i inna pochodząca z wyborów władza, ma psi obowiązek działać
    > zgodnie z tym czego chcą jego wyborcy, albo nie można ich uważać za
    > legalnie sprawujących władzę, a stanowionych przez nich praw za
    > obowiązujące, przynajmniej w tym zakresie w którym się kłócą z
    > oczekiwaniami wyborców.

    Ukraina zawsze była podzielona - jest prorosyjski wschód, prozachodni
    zachód.
    Ten podział nie powstał teraz - zawsze tak było.
    U nas przedstawia się tylko racje i poglądy zachodniej Ukrainy.
    Prezydent jest reprezentantem CAŁEGO NARODU.
    Oczekiwania wyborców ze wschodu były zupełnie inne niż tych z zachodu -
    nie chcieli do UE i NATO.

    > Dotyczy to również naszych (p)osłów - którzy ustanawiają nowe
    > ograniczenia i szykany wobec kierowców, wbrem woli narodu.

    > Z tą różnicą, że Poroszenko nie dorobił si na stanowisku prezydenta z
    > grabieży państwa.

    Dokładnie tak samo jak prezydenci Europy Zachodniej.
    Dla mnie nie ma różnicy kto jest okradany - Państwo czy zwykły człowiek,
    złodziej jest złodziejem.
    Wg Internetu majątku dorobił się prowadząc rozbójnicza politykę w Afryce.

    U nas złodziejstwem i wymuszeniami para się kilkudziesięciu posłów
    (nienależne kilometrówki i delegacje) - czy to jest powód aby robić zamach
    stanu?

    > Pierdzielisz jak typowych komuch, który z samego faktu, że ktoś jego
    > bogaty czyni zarzut.

    Daleko mi do komucha, żyda, masona i islamisty - ja Ciebie tutaj nie
    obrażam.

    > A że nie mam ochoty z podobnymi typami dyskutować, oraz czytać podobnych
    > bredni, a już Cię ostrzegałem, więc żegnam.
    > PLONK

    Twoje prawo.

    TG

  • 113. Data: 2015-02-08 14:28:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 12:05 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Oczywiście, jest to dość logiczne, nie sądzisz?
    > Mogliby nie stawać nigdy - nie mają takiego obowiązku.
    To jest moralność Kalgo. Albo są światowym żandarmem i pilnują praw
    człowieka na całym świecie - albo nie. A tak, tam gdzie nie mają nic do
    ugrania dopuszczają do wyżynania się dzikusów, mimo, że koszty
    powstrzymania tych rzezi są mniejsze niż jeden pocisk wystrzelony w
    Afganistanie.

    > Ale zabitych przez kogo?
    > Bo chyba nie przez USA?
    Jakby USA nie napadły Iraku nie zginęło by milion ludzi.
    Obie strony przyczyniły się do tych strat.

    > To że się sami w powietrze wysadzają, to już raczej sprawa lokalnych
    > idiotyzmów.

    > Mam.
    >
    > Ale rozum pozwala mi to odróżnić, od pogonienia Serbów od mordowania
    > ludzi w byłych jugolskich republikach, które chciały się tylko odłączyć.
    > To są dwie różne rzeczy, całkowicie różne od napaści ruskich na Gruzję
    > czy Ukrainę i trzeba być wyjątkowym bezmózgiem, żeby je razem zestawiać
    > i próbować porównywać.

    Somalia, Rwanda - mówi Ci to coś? - Serbia przy tym to pijacka rozróba.
    Ciągle o tym właśnie piszę, podwójna moralność.

    > Nigdy zwykły człowiek nie dąży do wojny - a
    >
    > Ale dając władzę psychopatom i NADAL popierając ich gdy już ujawnią się
    > ich skłonności i cele, są współwinni i odpowiedzialni za takowych.
    > A jako odpowiedzialni - giną przy powstrzymywaniu i likwidacji
    > psychopatów - normalna rzecz.
    Jaki w obecnej sytuacji w Polsce masz wpływ na wybór władzy?
    Ja nie mam żadnego wyboru. Zantagonizowanie społeczeństwa doprowadziło do
    tego, że ludzie wybierają miedzy PO a PIS - czyli u koryta od nastu lat są
    Ci sami złodzieje.
    Liczy się SLD i PSL. Fajna alternatywa, co?
    Widzisz jakąś szansę na zmianę w przeciągu najbliższego czasu? - ja nie.
    Wskaż mi kraj (poza Szwajcarią) w którym społeczeństwo realnie wybiera
    władzę (prezydenta, premiera), jest ze swoich wyborów zadowolone - władza
    nie kradnie bo wie, że będzie rozliczona.
    Utopia.

    > Jasne.
    > Al-Kaida i Państwo Islamskie też ja mają, ale to nie powód do
    > usprawiedliwiania agresji.
    > Granice państwowe powinny być święte, przynajmniej dla innych państw, a
    > agresor powinien zostać powstrzymany, a najlepiej zgładzony.
    Wszystko to prawda - nie mam zastrzeżeń. Powinno to dotyczyć oczywiście
    wszystkich agresorów - nie tylko "tych złych"

    > Inaczej wracamy do epoki walk plemiennych i wojen, co nijak mi się nie
    > uśmiecha.
    > I wisi mi co o tym sądzą ruscy, czy inni chętni na cudzą ziemię.
    > Oraz ich poplecznicy w Twoim rodzaju.
    Nie jestem nikogo poplecznikiem, nie obrażaj mnie.

    > I to pewnie jest powód żeby im przyklaskiwać?
    > Nas tak samo przehandlowali sojusznicy podczas II wojny - uważasz, że to
    > było ok?
    Komu przyklaskuję? - obserwuję i wyciągam wnioski. Nasi politycy i 90%
    społeczeństwa niestety tego nie potrafi.

    TG

  • 114. Data: 2015-02-08 14:52:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 13:22 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ktora pozniej trzeba umorzyc, bo kraj nie wyrabia.
    Pożyczkodawca bardzo dba o to aby pożyczki nie dało się spłacić.
    Uwala się przemysł, przejmuje majątek narodowy (korporacje to robią),
    przejmuje się złoża naturalne i czeka na prośbę o kolejną pożyczkę.
    Dać Ci kilka przykładów z ostatnich 20 lat?

    > Nie calkiem. Ta bron tam wczesniej byla i byla pare razy uzyta.
    > ONZ stosowna rezolucje wydal.
    Pełna zgoda, ale gdy dokonywana była inwazja USA wiedziało, że już tam nic
    nie ma. Społeczeństwo międzynarodowe zostało okłamane.

    > A potem Irak stal sie ofiara "wypadku przy pracy". Po WTC trzeba bylo
    > kogos obic, Afganistan nie stanal na wysokosci zadania, za szybko
    > padl, trzeba bylo kolejnego chlopca do bicia.
    > Duzo ich nie ma, padlo na Irak, a on sie sam podlozyl - utrudnial
    > prace inspektorom ONZ, wystarczylo rezolucje odukrzyc.
    >
    > A wojenka byla poczatkowo wyjatkowo bezkrwawa.

    Ciągle o tym właśnie piszę - w mediach i w społeczeństwie zachodnim
    stosowane są podwójne standardy: to co robią USA jest dobre, co ruskie to
    złe. Ja tutaj ciągle piszę, że nie ma dobrych amerykanów - prowadzą taką
    samą zbrodniczą politykę jak ruscy czy Francja.
    Jak mają taką potrzebę - wywołują konflikt, który pochłania tysiące
    istnień, a mimo wszytko nikt ich za to nie potępia. Ciągle słyszymy:
    "pokojowa operacja", "misja stabilizacyjna", "interwencja", "wojna z
    terroryzmem" - a w większości przypadków powinno to się nazywać: napaść,
    agresja, zamach stanu.

    > No, historia Europy jest historia wojen. Zmadrzelismy ledwo 50 lat
    > temu ...
    Nic się nie zmieniło, nam szarakom wydaje się, że teraz jest bardziej
    "cywilizowaniej".
    Wojna jest wpisana w naturę człowieka. Taki los.

    > Ale jak ? Demokratyczny kraj, ze swoboda wyznania, prawami obywatela
    Bardzo prosto: wystarczy wprowadzić zasadę, że w kraju do którego
    wyemigrowali mają takie same prawa i obowiązki jakie panują w ich kraju w
    stosunku do imigrantów.
    Nie podoba się - to niech wracają tam skąd przybyli.

    > Nie jestesmy juz potega militarna ani gospodarcza, wiec do powiedzenia
    > mamy jedno: "pamietajcie 1939".
    Dlatego powinniśmy rozważnie działać na arenie międzynarodowej.
    Zachowujemy się za to jakbyśmy byli atomowym mocarstwem.

    TG

  • 115. Data: 2015-02-08 14:54:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, February 8, 2015, 1:22:35 PM, you wrote:

    [...]

    Jarku, dlaczego karmisz tego kacapskiego trolla? Co ten przydługi
    wątek ma wspólnego z samochodami?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 116. Data: 2015-02-08 16:01:30
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 lutego 2015 14:08:35 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dlaczego nie sformułowałeś teorii względności?

    On też nie sformułował teorii względności. Jakoś temu ukraińskiemu patriocie nie
    przeszkadza że ma fabryki w Rosji i tam płaci podatki z których zły Putin finansuje
    zielone ludziki.

  • 117. Data: 2015-02-08 17:12:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 8 lutego 2015 14:08:35 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >On też nie sformułował teorii względności.

    Nie wiem czemu ale wiedziałem, ze nie zakumasz.

  • 118. Data: 2015-02-08 21:18:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Feb 2015 11:59:06 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Ja też nic takiego nie piszę.
    > Majdan nie był spontanicznym zrywem biednych ukraińców.
    > Był zorganizowanym i precyzyjnie przeprowadzonym zamachem stanu w wyniku,

    Nie przesadzasz ? Z ta precyzja i ta organizacja ...

    > którego obalono demokratycznie wybranego prezydenta przeciwnika NATO i EU
    > (tak wiem, był marionetką Putina, ale wyborów jakoś nikt nie podważył).

    A moze jednak byl obaleniem legalnie wybranego prezydenta przez narod,
    ktory mial dosc tego lapownictwa, biedy, marionetki u wladzy, no i na
    koncu tej brutalnej milicji ...

    > U nas była ciągła nagonka na Janukowicza, jaki to jest obrzydły oligarcha,
    > pokazywali złote klamki i pałace. Zapomnieli jednak podać, że przy
    > Poroszenko to zwykły biedak.

    Tylko ze Poroszenko zarobil, a Janukowycz ukradl.
    No dobra Poroszenko tez ukradl, ale dawno :-)

    No i Poroszenko tez legalnie wybranym prezydentem jest.

    > Przez 3 miesiące ludzie przebywający tam byli żywieni, opłacani, atmosfera
    > była regularnie podgrzewana: snajperzy, morderstwa, podpalenia.
    > W sieci jest mnóstwo filmów i artykułów z których wynika, że to sami
    > ukraincy zorganizowali i co gorsze zabijali swoich.

    Zaraz .. a kto zorganizowal ? Poroszenko, Timoszenko, rada kozacka ?

    J.

  • 119. Data: 2015-02-08 22:17:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 21:18 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie przesadzasz ? Z ta precyzja i ta organizacja ...

    Jak by to było w Niemczech - powiedział bym, że to totalna klapa.
    Jednak było to na Ukrainie i jak na standardy ukraińskie i mentalność
    tamtych ludzi wyszło wręcz wzorowo.

    > A moze jednak byl obaleniem legalnie wybranego prezydenta przez narod,
    > ktory mial dosc tego lapownictwa, biedy, marionetki u wladzy, no i na
    > koncu tej brutalnej milicji ...

    Z deszczu pod rynnę.
    Wierzysz w to co piszesz?
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/czekal-na
    -to-14-lat-wszystkie-wolty-slodkiego-oligarchy-ktory
    -zostal-prezydentem,416223.html

    > Tylko ze Poroszenko zarobil, a Janukowycz ukradl.
    > No dobra Poroszenko tez ukradl, ale dawno :-)
    Jak dawno to się nie liczy?
    Poroszenko był od kilku lat w rządzie, ostatnio (2012) był ministrem
    rozwoju gospodarczego i handlu.
    Po drodze był też przewodniczącym Banku Ukrainy.
    Poczytaj w ile uwikłanych był afer, morderstw, przekrętów.

    > Zaraz .. a kto zorganizowal ? Poroszenko, Timoszenko, rada kozacka ?
    A kto na tym zyskał i miał doświadczenie w podobnych imprezach? -
    Wg wiki był jednym z przywódców pomarańczowej rewolucji i jej głównym
    sponsorem.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Petro_Poroszenko

    Jest też jawnym banderowcem, wielokrotnie podkreślał kto jest jego idolem.
    Jego chore ambicie niemal doprowadziły do III wojny światowej.
    Nie przeszkadza to naszym przywódcom poklepywać go po plecach i proponować
    "bratnią pomoc"...

    TG

  • 120. Data: 2015-02-08 22:39:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 08 Feb 2015 22:17:47 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Jego chore ambicie niemal doprowadziły do III wojny światowej.
    > Nie przeszkadza to naszym przywódcom poklepywać go po plecach i proponować

    Tobie albo na rozum padło albo robisz za płatnego trola, jak to się ktoś
    trafnie domyślił.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.