  • Data: 2015-02-17 12:36:48
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 10:55:09 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > A co stanowi, twoje brednie ? Napisz do MEN, ze chcesz je poprawic bo jestes
    > kompetentny w tym zakresie :)
    > Problemem jest to, ze takie ptasie mozdzki i wielu innych gimbusow nie zna
    > podstawowej historii wlasnego panstwa, bo byli nieukami w szkole, albo im na
    > tym nie zalezalo.

    > To nie piaskownica chlopaku, nikt mu na to nie pozwoli i nie martw sie ruscy
    > juz trzymaja na tym lape. Zniszcza administracyjnie a potem byc moze
    > zaanektuja.
    > http://www.forbes.pl/rosjanie-zamkneli-fabryke-ukrai
    nskiego-oligarchy,artykuly,173594,1,1.html#
> [...]
    > zostanie usuniety. Miedwiediew to tylko figurant.
    > Putin w Donbasie to tak rozgywa, zeby wygladlo, ze to nie on. Na co poddany
    > propagandzie idiota skutecznie daje sie nabrac. Powoli drazy kropelka po
    > kropelce. Lamal i lamie wszelkie porozumienia bo to przeciez od niego nic
    > nie zalezy. W ten sposob usypia wszystkich dokola. Twoje rozumowanie jest
    > tak infantylne, ze lepiej odpusc sobie rozwazania na te tematy i rob co
    > potrafisz najlepiej czyli naprawa poloneza.
    > Reszty nie mam juz ochoty komentowac bo skutki zadne.

    Skoro napisałeś że Rosjanie mu zamknęli to Ci wierzę. Popatrz jacy to uczciwi ludzie.
    Nie pozwolili żeby pieniądze z jego podatków szły na pomoc dla separatystów bo to
    moralnie dwuznaczne. Zróbcie z mastim zrzutkę na pomoc Poroszence bo mu zły Putin
    fabrykę ukradł. Ma powód Poroszenko żeby nie lubić Putina bo mu fabrykę ukradł. Nie
    wróży to szybkiego zakończenia konfliktu bo teraz tylko zdobędzie śmiercionośną broń
    i ukarze Rosję.