  • Data: 2015-02-10 19:06:39
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2015 o 18:50 Czesław Wiśniak <c...@b...pl> pisze:

    > Możesz pisać, to tylko moj nick :)
    Żebyś się nie zdziwił co w dzisiejszych czasach można ustalić :-)
    Dla mnie komuch to taka sama obelga jak złodziej.

    > Choc oczywiście nie są święci to ja tam mimo wszystko wolę, żeby tzw.
    > "strażnikiem pokoju" na swiecie bylo USA a nie Sowieci, a ty ?
    Ja bym wolał aby była równowaga, wtedy nawet gdy w USA, czy Rosji pojawi
    się nowy Hitler czy Stalin, jego "doradcy" powstrzymają go przed robieniem
    "głupstw". Nikt rozsądny nie pójdzie na konfrontację w przypadku gdy
    wygrana będzie niepewna.
    Rosja jest słaba (Putin ma mocną opozycję) jej gospodarka jest pewnie na
    poziomie Włoch (nie sprawdzałem), do takich Niemiec to pewnie przepaść.
    Wkrótce może się okazać, że drugim "równoważnikiem" zostaną Chiny (które
    mają w kieszeni USA :-))
    Od "dobrego policjanta" powinno być ONZ.

    TG