  • Data: 2015-02-11 10:48:39
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: MichałG <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Ja się zastanawiam jakie zdarzenia doprowadziły do tej sytuacji.
    > Dużo wcześniej W tle była realna groźba utraty bazy w Sewastopolu
    > (wypowiedzenie dzierżawy) i plany przyłączenia Ukrainy do EU i NATO.
    > Chyba tylko upośledzony umysłowo Kuźmiuk myślał, że Rosjanie przejdą nad
    > tym do porządku dziennego.
    Kolego Tomku- doprowadził do tego rozpad ZSSR 25 lat temu. Teraz Rosja
    nieco okrzepła po bankructwie socjalizmu i powoli naprawia co wtedy
    Gorbaczow zepsuł. A [powód zasze sie znajdzie. Jak akurat nie bedzie
    okazji to sie ja sprowokuje. Polska i sąsiednie kraje przerabiała to od
    Piotra I. Schemat jest dokładnie ten sam.

    PozdrawiamM