  • Data: 2015-02-07 10:53:44
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, w momencie gdy zacząłeś prymitywnie ROTFLowac, hehować i zarzucać mi
    > cokolwiek bez ładu i składu, stałeś się zwykłym chamem.

    Co mam sądzić o takim gogusiu jak ty, który rzuca tekst "Jedna baba drugiej
    babie" o kobiecie która tam mieszka 50 lat, a ja od ponad 10 przebywam tam
    2-3 miesiace każdego roku.
    Chciales byc "najmadrzejszym z calej wsi" swiatowcem :)?

    > Wstawiasz linki z innych pacyfikacji, gdy pisałem, że jedna konkretna,
    > zeszłoroczna w Rio była pokazówką -

    Sugerowales swoim tekstem (zaznaczylem duzymi literami), ktory cytuje nizej,
    ze kazda akcja tak wyglada:
    "Jasne, jedna baba drugiej babie. COŚ JAK zeszłoroczna pacyfikacja faveli
    da
    mare w Rio przed mundialem. Więcej pieprzenia niż rzeczywistych wydarzeń.
    Prędzej gnata przy ulicznym sporze wyciągnie rusek."
    Udowodnilem ci, ze w dupie byłeś i gówno widziałeś.
    Wstawione przeze mnie linki to odpowiedz na twoje twierdzenia
    Widac musisz sobie kupic bilet na dluzsza wycieczke :)

    >jaki tu związek imbecylu-turysto?

    Pięknie się prezentujesz. Właśnie o takich jak ty wczesniej pisalem w
    poscie:
    "Wystarczy, że czytam wpisy Polaków...." - wypisz wymaluj pasuje do ciebie.

    > Z jakiej dupy wyjąłeś TVN? Bo sam to oglądałeś w TVN? Owszem widziałem to
    > w TV ale byłem wtedy w Guarulhos zdecydowanie nie był to TVN, chwile
    > później jechałem taksówką wzdłuż mare gimbazo-wieśniaku. Tylko dlatego
    > tak to zapamiętałem i do razu mi się przypomniało.

    Moze z twojej ? Zwlaszcza, ze Guarulhos i favele do mare dzieli odleglosc
    500km.
    Szybko sie przemieszczasz skoro chwile pozniej juz tam byles. Najwyrazniej
    palcem po mapie, no ale w sumie jest to jakis sposob :)

    > A zresztą, po pierwszym ROTLFie należał ci sie PLONK możesz spierdalać.

    ROTFL to swietne podsumowanie na twoje rzucanie miesem. Wychowales sie w
    faveli "trojkat bermudzki" na warszawskiej pradze ?:)