  • Data: 2015-02-07 18:29:37
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2015 o 18:06 masti <g...@t...hell> pisze:

    > Polska
    > Czechosłowacja
    > Węgry
    > NRD
    > Bułgaria
    > Rumunia
    > Jugosławia
    > Korea
    > Wietnam
    > Czeczenia
    > Abchazja
    > Ukraina
    > Angola
    > i dzisiątki innych
    > tyle, że u nich to się nazwya "bratnia pomoc"

    No, jak tak liczymy to na mojej liście zabrakło paru krajów z Europy
    zachodniej, Egiptu, Turcji, Tunezji, Syrii i pewnie również dziesiątków
    innych.

    Dawaj te "dziesiątki innych" w wykonaniu Rosji- zrobimy porównanie. Sam
    jestem ciekaw czy tylko mi się wydaje, że to USA jest największym
    agresorem na świecie.

    TG