  • Data: 2009-02-10 10:38:37
    Temat: Re: Telewizor LCD i problem z różnicówką.
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Że co proszę? Niby dlaczego?

    Nie mozna łączyć zera i n w gniazdku gdy jest bezpiecznik
    różnicowo-prądowy, to wbrew zasadzie działania. Tak się wykonywało
    instalacje dwuprzewodowe.
    Jeżeli sygnał pochodzi z instalacji zbiorczej i zasilana z innej fazy to
    tak moze być. Polecałe separator lub odłączenie zera ochronnego tv od
    zera w gniazdku poprzez przedłuzacz bez bolca. To nie pralka by było
    zagrożeniem. U mnie w blokach nikt nie ma róznicówki i przeciez nikogo
    nie zabiło. A przewód zółto-zielony w tv jest podłaczony do obudowy.

    pawell