  • Data: 2012-03-30 00:54:50
    Temat: Re: Telewizor HD jako monitor
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-28 22:47, Latet pisze:

    > Testowałem sprawę na karcie graficznej GF 240-GT. Ma zarówno wyjście DVI
    > jak i HDMI (w obu przypadkach dźwięk jest przesyłany).

    Proszę czytać z ust: GeForce osiem osiem zero zero ;)
    To że w GT200 nvidia dodała już 8 kanałowe LPCM to oczywiste, ale to
    jest konstrukcja o około 3 lata nowsza. Natomiast GF8800 nie przesyłają
    dźwięku przez HDMI, podczas gdy konkurencja z tego okresu czyli R3850
    tak (LPCM 5.1), późniejszy R4850 LPCM 7.1

    > Przy podłączeniu do telewizora hdmi-->hdmi - obraz był OK, ale
    > występowało spore opóźnienie, odczuwalne zwłaszcza przy ruszaniu myszką.
    > Bardzo głupie uczucie, jakby się myszka zacinała - ruszasz reką, a
    > kursor na ekranie przesuwa się pół sekundy później.
    >
    > Natomiast przy połączeniu przez DVI-->przejściówka-->HDMI - wszystko
    > działało idealne, zero opóźnień, obraz identycznie tak samo dobry,
    > dźwięk też.

    Czasem tak jest też na przejściówce przy TV. Lag straszny i brak
    overscanu. Trzeba wymusić "tryb PC" na TV, o ile ten go obsługuje.

    --
    /MB