  • Data: 2009-08-21 10:34:12
    Temat: Re: Telewizja od TPSA. Warto?
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie nadaje. Ma aparat 3G i włączam go w 3G only i sprawdzam.
    > TEN BTS który daje nam tu usługę komórkową nie nadaje 3G.

    U mnie dokładnie też tak było - czyli ten bts który stoi u mnie nie ma 3g.
    Po założeniu anteny podpiąłem wszystko pod router bezprzewodowy linksysa -
    wkładasz w router kartę pcmcia z modemem, pod modem kabalek. Ku mojemu
    zdziwieniu router loguje się teraz (ma ustawione preferowane 3g) nie do
    mojego btsa bez 3g, tylko dzięki antenie łapie bts oddalony daleko ode mnie,
    omijając ten który mam pod nosem (bo ten nie ma 3g). Oceniam, że na tej
    antenie odległość wynosi ok. 6 km też są górki i mocne zalesienie. Wiem, że
    jest tak jak mówie, bo jak tylko wypnę kabelek z modemu wsadzonego do
    routera, światełka na routerze zmieniają kolor z błekitnego (3g) na zielony
    i mam tylko zwykły edge.

    Może po prostu u Ciebie jest takie samo rozwiązanie - czyli wymuszenie na
    sprzęcie, żeby złapał dalszy BTS z 3G? Zauważ, że twój telefon nie pokazuje
    3g podobnie jak mój tutaj - bo się loguje z automatu do tego btsa który jest
    najbliżej i ma najsilniejszy sygnał. Potrzebujesz słabszego sygnału, ale za
    to z 3g.

    Polecam mój patent z routerem i anteną, to naprawdę działa, a całymi latami
    walczyłem o internet i w końcu wszystko śmiga w całym domu w naprawdę dużej
    szybkości.

    pozdrawiam

    Maciek