  • Data: 2009-08-21 07:07:13
    Temat: Re: Telewizja od TPSA. Warto?
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaraz, stop ! Co to za ściema?
    > Na moim terenie stoi BTS. I jak brakuje prądu we wiosce, to w ciągu dwóch
    > godzin podjeżdża terenowe auto z agregatem.
    > Nie ma bata - nie może być tak, że jest jakaś przerwa w zasięgu.

    Powiedz to Erze w Kołczewie..... Ona jest pierwsza w kolejce do zaniku
    nadawania. Może dlatego że BTSa postawiła na 4 pierowym bloku popegeerowskim
    i aby zasilić BTS trzeba by zasilić cały blok (może nie ejst tam instalacja
    zrobioa jak należy).
    W Polsce prowizorki są bardzo trwałe (bo taki BTS trudno inaczej nazwać).
    w Końcu PKiN w Warszawie od 1959 to PROWIZORYCZNE centrum nadawcze (tak
    traktowano je ju z wtedy).

    > \> Internetu z kolei nie ma tu skąd brać jeśli nie z linii telefonicznej
    >
    > Nie, alternatywą jest porządna antena (koszt ok. 150 zł). Ja mam taką
    > antene na dachu domy i zasuwa mi wszystko w 3G - zbieram BTSA który jest
    > oddalony daleko stąd i w szoku byś był, jak to śmiga. Płacę jakieś 120 zł
    > mc i mam 8gb limitu. Dla mnie bajka. Korzystam z plusa.

    Nie ucz ojca dzieci robić.
    Ja mam cały dach w antenach (w tym Yaga na GSM pozostała po czymś takim jak
    Go!Internet - downlik satelitarny a uplink po GSM).
    Nawet gdybyś tu postwił parabolę na 2,1 GHz to 3G nie złapiesz. Góry (bo ten
    teren morenowy to góry a nawet nie pagórki) i to porosniete lasem NIE DAJĄ
    możliwości 3G u mnie.

    > Zorientuj się, czy ten bts nie daje już 3g.

    Nie nadaje. Ma aparat 3G i włączam go w 3G only i sprawdzam.
    TEN BTS który daje nam tu usługę komórkową nie nadaje 3G.
    W zasadzie dziwne i dziwne także to że nikt nie chce z tego masztu Plusa w
    Warnowie skorzytać (inni operatorzy).
    3G Plus ma w Wisełce (zasłonięta górą) a Era w Kołczewie (to już wogóle nie
    ma prawa dotrzeć).

    A mapki operatorów to można sobie wsadzić.
    Np te mapki przesadzają z zasiegiem BTSów Wisełki a niedoszacowują Warnowa.
    vari