  • Data: 2009-08-21 10:59:55
    Temat: Re: Telewizja od TPSA. Warto?
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może po prostu u Ciebie jest takie samo rozwiązanie - czyli wymuszenie na
    > sprzęcie, żeby złapał dalszy BTS z 3G? Zauważ, że twój telefon nie
    > pokazuje 3g podobnie jak mój tutaj - bo się loguje z automatu do tego btsa
    > który jest najbliżej i ma najsilniejszy sygnał. Potrzebujesz słabszego
    > sygnału, ale za to z 3g.
    >
    > Polecam mój patent z routerem i anteną, to naprawdę działa, a całymi
    > latami walczyłem o internet i w końcu wszystko śmiga w całym domu w
    > naprawdę dużej szybkości.

    Najbliższy niezasłonięty górami BTS z 3G znajduje się 20 km ode mnie.
    Może z anteną kierunkową bym go osiągnął.
    Tylko że cena takiego internetu (na mobilnosci mi nie zależy) jest mało
    konkurencyjna.
    Obecna prędkość 256 kb/s zupelnie mi wystarcza.
    Mamy rodziną firmę w nieodległym miasteczku. Tam jest również telefon
    stacjonarny.
    Techniczne możliwosci są nawet dla 6MB/s ale wybrałem.....też 256 kb/s. W
    Orange Freedom.
    Było to w czasie gdy mieli najniższą cenę (24 PLN brutto miesięcznie).
    Potem inni operatorzy się poskarżyli że to poniżej kosztów i Orange podniósł
    ceny ale ci co podpisali umowy (m.in. ja) mamy wciąż te 24 PLN brutto
    miesięcznie.
    I to mi "pasi".
    Nie wiem czy ktoś da mi internet taniej (no chyba że darmowy - są tacy co
    mieszkają w miejscach gdzie do takiego jest dostęp).
    vari