  • 71. Data: 2010-06-14 10:17:16
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > W sensie, że dekoder nie będzie odbierał telewizji?

    A będzie odbierał jak sobie karte z TNK wsadzisz do tunera z Polsatu czy
    nawet eN-ki?

  • 72. Data: 2010-06-14 10:19:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > A będzie odbierał jak sobie karte z TNK wsadzisz do tunera z Polsatu czy
    > nawet eN-ki?

    Jasne, dokładnie o to chodziło.
    Znowu bredzisz o czymś, czego nie zrozumiałeś.

  • 73. Data: 2010-06-14 10:28:12
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, to Ty nie rozumiesz o czym gadasz.
    > Tylko dalej nie wiem po co w takim przypadku się nadal odzywasz.

    Bo się nie znasz i nie masz pojęcia o czym piszesz. Tak jak konkretny rodzaj
    kodowania jest dekodowany rpzez konkretny moduł, tak splitery przeznaczone
    są dla konkretnych tunerów. Jak masz z tym problem to Twoja wina, a nie
    producenta.

    > Do czasu wymiany dekodera np
    > A właśnie taki przypadek podchodzi pod "kiepskie działanie".

    No nie bądz śmieszny, raczej na ograniczone myślenie. Jak w ścianie
    zamontujesz pojedynczy przewód, a po jakimś czasie będziesz chciał założyć
    dekoder PVR to pewnie 'pojedziesz' po producencie że sobie wymyślił dwa
    kable. LOL

    > Dla mnie porządne działanie, to jest takie, które działa w KAŻDYCH
    > warunkach i z KAŻDYM dekoderem.
    > Cała reszta to druciarstwo do którego nie mam zaufania.

    Bueheheh, lama jesteśw tym temacie i tylko się ośmieszasz. Wyobraź sobie, że
    zakup tunera to takia sama procedura jak zakup tunera i karty. Jak kupisz
    sobie zestaw splitera odpowiedni dla swojej konfiguracji to wszystko będzie
    działać, jak nie to trudno. Pretensje możesz mieć do siebie.

  • 74. Data: 2010-06-14 10:30:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jasne, dokładnie o to chodziło.
    > Znowu bredzisz o czymś, czego nie zrozumiałeś.

    No to oświeć mnie jakie kanały zobaczysz jak włożysz karte TNK do tunera
    polsatu?

  • 75. Data: 2010-06-14 10:37:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    >Tak jak konkretny rodzaj kodowania jest dekodowany rpzez konkretny moduł,
    >tak splitery przeznaczone są dla konkretnych tunerów.

    Czy mam to rozumieć tak, że KAŻDY splitter przeznaczony do obsługi Cyfry
    będzie działał bezproblemowo z każdym tunerem potrafiącym działać z jej
    kartą (bez splittera)?

    > No nie bądz śmieszny

    Nie - to Ty jesteś śmieszny każąc komuś wydawać kasę na coś, co BYĆ MOŻE za
    miesiąc będzie musiał wyrzucić do śmietnika i twierdząc że wszystko jest ok.

    > Bueheheh, lama jesteśw tym temacie i tylko się ośmieszasz.

    Zacznij może odpowiadać do rzeczy i skończ z pyskówkami.
    Ja też tak umiem, możesz być pewny.

    >Wyobraź sobie, że zakup tunera to takia sama procedura jak zakup tunera i
    >karty. Jak kupisz sobie zestaw splitera odpowiedni dla swojej konfiguracji
    >to wszystko będzie działać

    Do czasu zmiany konfiguracji.
    A że u mnie zdarzały się zmiany konfiguracji co dwa miesiące, czyli
    rozwiązanie do niczego.

  • 76. Data: 2010-06-14 10:38:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to oświeć mnie jakie kanały zobaczysz jak włożysz karte TNK do tunera
    > polsatu?

    Tylko Ty wymyśliłeś że ktokolwiek w tym wątku nawija o podobnym rozwiązaniu,
    więc zachowaj dla siebie swoje rojenia.

  • 77. Data: 2010-06-14 10:49:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy mam to rozumieć tak, że KAŻDY splitter przeznaczony do obsługi Cyfry
    > będzie działał bezproblemowo z każdym tunerem potrafiącym działać z jej
    > kartą (bez splittera)?

    BEZ PROBLEU zakładając, że każdy z tych tunerów pod względem elektrycznym i
    programowym jest zgodny z systemem dostępu warunkowego kart Cyfry.

    > Nie - to Ty jesteś śmieszny każąc komuś wydawać kasę na coś, co BYĆ MOŻE
    > za miesiąc będzie musiał wyrzucić do śmietnika i twierdząc że wszystko
    > jest ok.

    Nic nie musi wyrzucać, wystarczy, że pomyśli zanim wyda swoje pieniądze, a
    nie po tym.

    > Zacznij może odpowiadać do rzeczy i skończ z pyskówkami.
    > Ja też tak umiem, możesz być pewny.

    Tak, widze. Szczególnie w przypadku kiedy nie masz racji i próbujesz swoją
    niewiedze zwalić na niedziałanie urządzenia.

    > Do czasu zmiany konfiguracji.
    > A że u mnie zdarzały się zmiany konfiguracji co dwa miesiące, czyli
    > rozwiązanie do niczego.

    Zmiana konfiguracji czego? Co dwa miesiące zmieniałeś tunery C+??? Ale to i
    tak bez znaczenia bo splitery "droższe" działają z każdym. Jak byś od
    początku zainwestował w to droższe rozwiązanie O KTÓRYM PISZĘ OD POCZĄTKU to
    nie było by problemu. Dlatego min. ja instalowałem tylko te droższe aby na
    przyszłość nie było problemu.

  • 78. Data: 2010-06-14 10:50:38
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tylko Ty wymyśliłeś że ktokolwiek w tym wątku nawija o podobnym
    > rozwiązaniu, więc zachowaj dla siebie swoje rojenia.
    A po za głupimi odzywkami nie na temat, coś na pytanie potrafisz
    odpowiedzieć?

  • 79. Data: 2010-06-14 11:04:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > W sensie, że dekoder nie będzie odbierał telewizji?

    nie, niektóre dekodery sprawiają spore problemy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 80. Data: 2010-06-14 11:05:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > A właśnie taki przypadek podchodzi pod "kiepskie działanie".
    > Dla mnie porządne działanie, to jest takie, które działa w KAŻDYCH
    > warunkach i z KAŻDYM dekoderem.

    ooooo to ciekawe