  • 61. Data: 2010-06-14 09:14:17
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No widzisz - czyli sam przyznajesz iż różnice mogą być, czyli że nie jest
    > tak, że wszystko zawsze działa prawidłowo (w sensie każdy splitter).

    Nie przekręcaj, napisałem jasno. Działa wszystko cacy, trzeba po prostu
    wiedzieć który spliter do jakich tunerów się nadawał, a do jakich nie. Ale
    to sprzedawca powinien doradzić i tyle w temacie. Ja z zasady brałem droższy
    bo nigdy nie wiedziałem co zastane u klienta, a nie chciało mi się
    kombinować. Zresztą jak ktoś jest taki kozak, że kombinuje z abonamentami to
    przynajmniej za sprzęt do kombinacji powinien odpowiednio zapłacić. Tanie
    mięso ...wiesz co.

    > A ja dokładnie o tym pisałem.

    No nie za bardzo.

  • 62. Data: 2010-06-14 09:18:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    >Działa wszystko cacy, trzeba po prostu wiedzieć który spliter do jakich
    >tunerów się nadawał, a do jakich nie.

    Czyli nie każdy z każdym i zawsze.
    Dla mnie to jest absolutne zaprzeczenie faktu "zawsze prawidłowo".
    I potwierdzenie tego co pisałem.

    Ty sobie możesz nazywać czarne białym, Twój wybór.

    > No nie za bardzo.

    No to sprawdź jeszcze raz na co odpowiadałeś.

  • 63. Data: 2010-06-14 09:35:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > No widzisz - czyli sam przyznajesz iż różnice mogą być, czyli że nie
    > jest tak, że wszystko zawsze działa prawidłowo (w sensie każdy splitter).
    > A ja dokładnie o tym pisałem.

    tak samo jak z dekoderami

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 64. Data: 2010-06-14 09:42:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czyli nie każdy z każdym i zawsze.
    > Dla mnie to jest absolutne zaprzeczenie faktu "zawsze prawidłowo".

    Nie moja wina, że nie rozumiesz i nie znasz sie. Jak byś zlecił to komuś kto
    się zna nie było by problemów. Ale u nas każdy jest piekarzem, murarzem i
    elektrykiem po szkole górniczej.

    > I potwierdzenie tego co pisałem.

    Tak Ci się wydaje, ale masz prawo jako laik się nie znać. Splitery BYŁY
    robione w dwóch wersjach, pierwotna na tanich układach PIC i droższa. Ta
    pierwsza działała dobrze na starych tunerach pocyfrowych, działała bez
    zarzutu, droższa powstała na potrzeby wszelkiej maści innych odbiorników.
    Dawała też możliwości obsługi większej ilości klientów. Jak byś nie udawał,
    że pozjadałeś wszystkie rozumy tylko ogarnął temat nie miał byś wątpliwości
    co do czego się nadaje. Ale jak ktośgwoździe trzonkiem wbija to co się
    dziwić, że ma palce poobijane.

    > Ty sobie możesz nazywać czarne białym, Twój wybór.

    Tobie się może wydawać co nie zmienia faktu, że jesteś w błędzie.

  • 65. Data: 2010-06-14 09:54:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    BaX pisze:
    > Działa wszystko cacy, trzeba po prostu
    > wiedzieć który spliter do jakich tunerów się nadawał, a do jakich nie. Ale
    > to sprzedawca powinien doradzić i tyle w temacie.

    potwierdzam, jak dobry spliter i dobry dekoder to działa bez zarzutu.

    >Ja z zasady brałem droższy

    których uzywasz? greeneightsystem

  • 66. Data: 2010-06-14 10:03:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > potwierdzam, jak dobry spliter i dobry dekoder to działa bez zarzutu.

    > których uzywasz? greeneightsystem

    Nieee, po co płacić za ładne opakowanie jak w środku jest to samo co w
    'noname' z Milowic. Większość i tak była kablowych, a na bezprzewodowych nie
    za bardzo szło zarobić na instalacji ;)

  • 67. Data: 2010-06-14 10:12:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    BaX pisze:

    > Nieee, po co płacić za ładne opakowanie jak w środku jest to samo co w
    > 'noname' z Milowic.

    podaj namiar

    Większość i tak była kablowych, a na bezprzewodowych nie
    > za bardzo szło zarobić na instalacji ;)

    a ja w większości bezprzewodowe

  • 68. Data: 2010-06-14 10:13:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak samo jak z dekoderami

    W sensie, że dekoder nie będzie odbierał telewizji?

  • 69. Data: 2010-06-14 10:15:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie moja wina, że nie rozumiesz

    Nie, to Ty nie rozumiesz o czym gadasz.
    Tylko dalej nie wiem po co w takim przypadku się nadal odzywasz.

    >i nie znasz sie. Jak byś zlecił to komuś kto się zna nie było by problemów.

    Do czasu wymiany dekodera np.
    A właśnie taki przypadek podchodzi pod "kiepskie działanie".
    Dla mnie porządne działanie, to jest takie, które działa w KAŻDYCH warunkach
    i z KAŻDYM dekoderem.
    Cała reszta to druciarstwo do którego nie mam zaufania.

  • 70. Data: 2010-06-14 10:16:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > podaj namiar

    Milowice to sobotnia giełda elektroniczna na śląsku, kawałek od Katowic ;)