    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    <4c11e864$1@news.home.net.pl> <huspen$dve$1@news.onet.pl>
    <4c11e9a9$1@news.home.net.pl>
    <d...@4...com>
    <4c11ef25$1@news.home.net.pl> <husrv9$l6v$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hut2m8$95j$1@news.onet.pl>
    <4c121462$1@news.home.net.pl> <hut4jq$ejd$1@news.onet.pl>
    <4c1224bf$0$2584$65785112@news.neostrada.pl> <huteu6$ct3$1@news.onet.pl>
    <4c15d32b$0$19171$65785112@news.neostrada.pl> <hv4m7a$so2$1@news.onet.pl>
    <4c15e9cf$0$19169$65785112@news.neostrada.pl> <hv4q5r$94v$1@news.onet.pl>
    <4c15f2f3$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <hv4s59$eva$1@news.onet.pl>
    <4c15f985$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> <hv4vfq$p1n$1@news.onet.pl>
    <4c160444$0$2583$65785112@news.neostrada.pl> <hv50p7$so2$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Date: Mon, 14 Jun 2010 12:49:00 +0200

    > Czy mam to rozumieć tak, że KAŻDY splitter przeznaczony do obsługi Cyfry
    > będzie działał bezproblemowo z każdym tunerem potrafiącym działać z jej
    > kartą (bez splittera)?

    BEZ PROBLEU zakładając, że każdy z tych tunerów pod względem elektrycznym i
    programowym jest zgodny z systemem dostępu warunkowego kart Cyfry.

    > Nie - to Ty jesteś śmieszny każąc komuś wydawać kasę na coś, co BYĆ MOŻE
    > za miesiąc będzie musiał wyrzucić do śmietnika i twierdząc że wszystko
    > jest ok.

    Nic nie musi wyrzucać, wystarczy, że pomyśli zanim wyda swoje pieniądze, a
    nie po tym.

    > Zacznij może odpowiadać do rzeczy i skończ z pyskówkami.
    > Ja też tak umiem, możesz być pewny.

    Tak, widze. Szczególnie w przypadku kiedy nie masz racji i próbujesz swoją
    niewiedze zwalić na niedziałanie urządzenia.

    > Do czasu zmiany konfiguracji.
    > A że u mnie zdarzały się zmiany konfiguracji co dwa miesiące, czyli
    > rozwiązanie do niczego.

    Zmiana konfiguracji czego? Co dwa miesiące zmieniałeś tunery C+??? Ale to i
    tak bez znaczenia bo splitery "droższe" działają z każdym. Jak byś od
    początku zainwestował w to droższe rozwiązanie O KTÓRYM PISZĘ OD POCZĄTKU to
    nie było by problemu. Dlatego min. ja instalowałem tylko te droższe aby na
    przyszłość nie było problemu.