  • 51. Data: 2010-06-11 11:10:51
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:hut5fg$gf2$3@news.onet.pl...

    > do jednej karty nie widzę sensu

    A ja widzę.
    Zwróci się mniej więcej po jednej umowie na dekoder HD Cyfry, a masz otwarte
    drzwi na dalszy okres, już bez kosztów.

  • 52. Data: 2010-06-11 11:57:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    bez dodatkowych kosztow moge miec multirooma ?

    > Splittera w życiu nie używałem.

    W związku z powyższym, warto czasami się nie wypowiadać poniżej.

    > Tym bardziej nie powiem Ci czy dany typ się sprawdza.
    > Generalnie nie mam zaufania do tych spraw, nie lubię jak mi coś nie
    > chodzi, a nie wiem dlaczego.

    Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte.

    > A to masz więcej niż pewne, po każdym ataku na hakerów ze strony Cyfry.
    > Zanim splitter dostosują jakiś czas musi minąć.

    Od czasu wymiany kart ze spliterami nic nie trzeba było robić.

    > Jeśli nie chcesz oglądać HD to raczej może być.
    > Ale musiałbyś pytać sprzedawcę splitterów - bo jak znam życie to są
    > przypadki, że dany splitter, z danym tunerem nie działa i już.

    Z tym działa standardowy spliter bez problemu.

  • 53. Data: 2010-06-11 13:50:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte.

    Jak nie ma co nie działać, to czemu jest tyle wpisów na forach, że jednak
    komuś nie działa?

    > Od czasu wymiany kart ze spliterami nic nie trzeba było robić.

    Do czasu następnej wymiany kart.
    A ja już pamiętam ze 3.
    O tym przecież piszę.

  • 54. Data: 2010-06-11 14:08:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jak nie ma co nie działać, to czemu jest tyle wpisów na forach, że
    > jednak komuś nie działa?

    bo nie wszyscy się na tym znają, chcąc zrobić samemu pytają.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 55. Data: 2010-06-11 18:14:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bo nie wszyscy się na tym znają,

    A na czym trzeba się znać, żeby to zadziałało?
    Wydawało mi się, że wkładasz jedną kartę do jednego tunera, drugą do
    drugiego i gra.

  • 56. Data: 2010-06-14 06:58:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A na czym trzeba się znać, żeby to zadziałało?
    > Wydawało mi się, że wkładasz jedną kartę do jednego tunera, drugą do
    > drugiego i gra.

    Niby można wsiąść do auta, naciskać pedłały, kręcić kierownicą i auto
    jedzie. Z pozoru proste, nie? Tylko dlaczego jest tyle kolizji?

  • 57. Data: 2010-06-14 06:59:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:huteu6$ct3$1@news.onet.pl...

    > Jak nie ma co nie działać, to czemu jest tyle wpisów na forach, że jednak
    > komuś nie działa?

    Bzdura i tyle. Wpisów jest tyle bo ludzie to tumany dla których np. kabel to
    kabel, skoro telefon działa to i spliter powinien jak ma te same wtyczki ale
    niestety nie.

    > Do czasu następnej wymiany kart.
    > A ja już pamiętam ze 3.

    Dwie WYMIANY nie karty bo obecnie to faktycznie 3 generacja kart. W dodatku
    splitery 'wynaleziono' po pierwszej wymianie, wcześniej nie miało to
    najmniejszego sensu bo CAŁY C+ europejski chodził na kartach za 10zł. Mówimy
    więc o jednej wymianie która wymagała jednorazowej wymiany softu, a soft
    pojawił się na długo zanim wyłączono stare karty.

  • 58. Data: 2010-06-14 07:37:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:huteu6$ct3$1@news.onet.pl...

    > Bzdura i tyle.

    Jakoś nie czuję się przekonany.
    Ale może mam uraz.
    Kiedyś jak składałem swojego htpc, to nie chciała działać mi żadna karta
    sat.
    Wziąłem więc kompa i pojechałem do siedziby sklepu internetowego w którym
    jedną z nich kupowałem, tak żeby sprawdzić która zadziała.
    Byłem tam z godzinkę i gościu w tym czasie odebrał ze 30 telefonów w sprawie
    problemów ze splitterami które sprzedawał.
    Każdemu obiecywał wysłać poprawki w sofcie.
    I mówił że tak spędził ostatni tydzień.
    Więc tak różowo jak to przedstawiasz to raczej nie jest.

  • 59. Data: 2010-06-14 08:35:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Każdemu obiecywał wysłać poprawki w sofcie.
    > I mówił że tak spędził ostatni tydzień.
    > Więc tak różowo jak to przedstawiasz to raczej nie jest.

    Widzisz, ja zainstalowałem ich troche i zapomniałem o ich istnieniu. Ważne
    jest jednak jakie się kupowało czy te tanie, czy te droższe, różnica była
    nie tylko w cenie ale i w układach 'na klientach'. Nie będe się wgłębiał w
    szczegóły o to nie ma znaczenia, konfiguracje jakie przerabiałem były
    naprawdę różne, wszystkie chodziły.

  • 60. Data: 2010-06-14 08:44:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Widzisz, ja zainstalowałem ich troche i zapomniałem o ich istnieniu. Ważne
    > jest jednak jakie się kupowało czy te tanie, czy te droższe, różnica była
    > nie tylko w cenie ale i w układach 'na klientach'.

    No widzisz - czyli sam przyznajesz iż różnice mogą być, czyli że nie jest
    tak, że wszystko zawsze działa prawidłowo (w sensie każdy splitter).
    A ja dokładnie o tym pisałem.