  • 41. Data: 2010-06-11 08:50:23
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    news:4c11f67d$1@news.home.net.pl...
> [...]
    02p_hdmi_soft_wgrany.html

    > To nie lepiej takie cos kupic niz "dzierzawic" po 20zl/miesiecznie od
    > cyfry ich tuner ?

    Oczywiście że lepiej.
    Ale do tego musisz jeszcze koszt HDD doliczyć, czyli w sumie ponad 500 Ci
    wychodzi.

    > BTW, pisaliscie cos tu o splitterach, czy istnieje inna metoda multiroomu
    > w C+ niz bieganie z ta nieszczesna karta co 6h ?

    Splitter to właśnie ta metoda.
    Ale to też za darmo nie jest.

  • 42. Data: 2010-06-11 10:12:46
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 11 Jun 2010 10:26:25 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >329 zł.
    >http://allegro.pl/item1068608429_tuner_opticum_hd_x
    402p_hdmi_soft_wgrany.html

    ale poki co nie ma dostepnych modulu CAM sparowanych z karta TNK HD
    !!!

    --
    ThinkXtra

  • 43. Data: 2010-06-11 10:20:35
    Od: PaPi <...@...3>

    02p_hdmi_soft_wgrany.html

    > ale poki co nie ma dostepnych modulu CAM sparowanych z karta TNK HD
    > !!!

    Ale ja nawet nie pomyslalem zeby dzielic TNK, predzej C+

  • 44. Data: 2010-06-11 10:21:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    x402p_hdmi_soft_wgrany.html

    > ale poki co nie ma dostepnych modulu CAM sparowanych z karta TNK HD
    > !!!

    Ale też mowa była o TnK, a nie o TnK HD.

  • 45. Data: 2010-06-11 10:48:01
    Od: PaPi <...@...3>

    > Ale też mowa była o TnK, a nie o TnK HD.

    Mam kilka pytan do Ciebie jako zaawansowanego uzytkownika C+.
    Czy oferowany obecnie Pace z dyskiem 500GB jest ok czy tez to jakas
    padaka totalna ?
    Czy przy pomocy splitera kablowego za 150zl oraz tunera wymienionego
    tutaj :
    http://allegro.pl/item1059456054_hit_new_splitter_fu
    ll_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html
    bez dodatkowych kosztow moge miec multirooma ?
    Czy dodatkowym tunerem moze byc sprzedawany teraz za 1gr przez C+ Sagem ?

  • 46. Data: 2010-06-11 10:53:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mam kilka pytan do Ciebie jako zaawansowanego uzytkownika C+.

    Bez przesady.

    > Czy oferowany obecnie Pace z dyskiem 500GB jest ok czy tez to jakas padaka
    > totalna ?

    Nie widziałem tego tunera na oczy, ale z tego co ludzie piszą to najlepszy
    tuner Cyfry.
    A nawet poprzedni Philips PVR jakoś tam dał się używać, choć oczywiście miał
    swoje za uszami.

> [...]
    > http://allegro.pl/item1059456054_hit_new_splitter_fu
    ll_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html
    > bez dodatkowych kosztow moge miec multirooma ?

    Splittera w życiu nie używałem.
    Tym bardziej nie powiem Ci czy dany typ się sprawdza.
    Generalnie nie mam zaufania do tych spraw, nie lubię jak mi coś nie chodzi,
    a nie wiem dlaczego.
    A to masz więcej niż pewne, po każdym ataku na hakerów ze strony Cyfry.
    Zanim splitter dostosują jakiś czas musi minąć.

    > Czy dodatkowym tunerem moze byc sprzedawany teraz za 1gr przez C+ Sagem ?

    Jeśli nie chcesz oglądać HD to raczej może być.
    Ale musiałbyś pytać sprzedawcę splitterów - bo jak znam życie to są
    przypadki, że dany splitter, z danym tunerem nie działa i już.

  • 47. Data: 2010-06-11 11:04:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
    02p_hdmi_soft_wgrany.html

    > ale poki co nie ma dostepnych modulu CAM sparowanych z karta TNK HD

    ale jak będą to i tak nie za darmo, więc sens kupowania takiego dekodera
    jest tylko wówczas gdy chcesz korzystać z dwóch kart

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 48. Data: 2010-06-11 11:05:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >>> http://allegro.pl/item1068608429_tuner_opticum_hd_x4
    02p_hdmi_soft_wgrany.html

    > ale jak będą to i tak nie za darmo, więc sens kupowania takiego dekodera
    > jest tylko wówczas gdy chcesz korzystać z dwóch kart

    Albo z jednej, o ile jest to karta Cyfry/TP SA/TnK (nie HD).

  • 49. Data: 2010-06-11 11:07:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:

    > Mam kilka pytan do Ciebie jako zaawansowanego uzytkownika C+.
    > Czy oferowany obecnie Pace z dyskiem 500GB jest ok czy tez to jakas
    > padaka totalna ?

    nie jest taki zły, ale do doskonałości mu daleko

    > Czy przy pomocy splitera kablowego za 150zl oraz tunera wymienionego
    > tutaj :
    > http://allegro.pl/item1059456054_hit_new_splitter_fu
    ll_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html

    nie używałem tego splitera przy nowych dekoderach, ale powinien
    chodzić. clone+ na 100% bo takie używam.
    nic nie stoi na przeszkodzie sprawdzić, jak podaje specyfikacja to musi.

    > bez dodatkowych kosztow moge miec multirooma ?
    > Czy dodatkowym tunerem moze byc sprzedawany teraz za 1gr przez C+ Sagem ?

    tak

  • 50. Data: 2010-06-11 11:08:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Albo z jednej, o ile jest to karta Cyfry/TP SA/TnK (nie HD).

    do jednej karty nie widzę sensu