  • 31. Data: 2010-06-11 08:19:31
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Dużo czego?
    > Dla mnie poza Hitbirdem nie ma nic interesującego.
    > Przez pół roku nawet Astry nie włączyłem.

    dla Ciebie, ja nawet nie mam drugiego lnb, bo nie mam takiej
    potrzeby, ale są tacy co "latają" po satelitach i bardzo to lubią...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 32. Data: 2010-06-11 08:20:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Wszyscy poza N.

    to byś się zdziwił, na zachodzie tez tak mają

  • 33. Data: 2010-06-11 08:21:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Wszyscy poza N.

    przypomnij sobie "farfał tv" tam system kodowania nie pozwalał
    nawet na wypuszczenie modułów, a tnk zapowiada takie.
    to czy będą - zobaczymy.

  • 34. Data: 2010-06-11 08:23:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dla Ciebie, ja nawet nie mam drugiego lnb, bo nie mam takiej
    > potrzeby, ale są tacy co "latają" po satelitach i bardzo to lubią...

    Jasne.
    Ale to nie jest typowa potrzeba.
    I nie wiem czy obrotnica nie miałaby większego sensu.

  • 35. Data: 2010-06-11 08:24:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to byś się zdziwił, na zachodzie tez tak mają

    Z powyższej wypowiedzi zrozumiłeś że mówię o całym świecie?
    No to sorry za nieprecyzyjne wyrażenie.
    Chodziło mi o operatorów satelitarnych w Polsce.

  • 36. Data: 2010-06-11 08:26:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jasne.
    > Ale to nie jest typowa potrzeba.

    oczywiście, że nie

    > I nie wiem czy obrotnica nie miałaby większego sensu.

    nie ze względu na czas przełączania, poza tym znam takich to w ciągu
    godziny kilkanaście razy zmieniają pozycje i wydaje mi się, że po
    kilku tygodniach zajechali by ją ;-)

  • 37. Data: 2010-06-11 08:26:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości news:

    > Za ile moge kupic tuner HD z nagrywaniem, do ktorego moge taka karte
    > wlozyc ?

    329 zł.
    http://allegro.pl/item1068608429_tuner_opticum_hd_x4
    02p_hdmi_soft_wgrany.html

  • 38. Data: 2010-06-11 08:40:27
    Od: PaPi <...@...3>

    > 329 zł.
    > http://allegro.pl/item1068608429_tuner_opticum_hd_x4
    02p_hdmi_soft_wgrany.html

    To nie lepiej takie cos kupic niz "dzierzawic" po 20zl/miesiecznie od
    cyfry ich tuner ? Umowa z C+ to 18 miesiecy z czego 12 trzeba placic po
    20zl za dzierzawe tunera. Co daje 240zl i dalej tuner nie jest Twoj.

    BTW, pisaliscie cos tu o splitterach, czy istnieje inna metoda
    multiroomu w C+ niz bieganie z ta nieszczesna karta co 6h ?

  • 39. Data: 2010-06-11 08:43:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:
    > BTW, pisaliscie cos tu o splitterach, czy istnieje inna metoda
    > multiroomu w C+ niz bieganie z ta nieszczesna karta co 6h ?

    jest.
    np.
    http://allegro.pl/item1038361406_spliter_bezprzewodo
    wy_clone_2karty_gratisy_super.html