  • 21. Data: 2010-06-11 08:02:51
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    news:4c11ea75$1@news.home.net.pl...

    > http://www.allegro.pl/item1059369268_konwerter_monob
    lock_twin_opticum_hdtv_1db.html

    > Czy takie cos zalatwia sprawe z antena, ktora jest w zestawie ?

    Nie.
    Ma być monoblock, a nie monoblock twin.

  • 22. Data: 2010-06-11 08:05:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Mówisz o Polsce?
    > Jakiego trzeciego satelity potrzebujesz i po co?

    tak. np dużo jest na Syriuszu, Thorze, Astrze (28 st.E)...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 23. Data: 2010-06-11 08:09:08
    Od: PaPi <...@...3>

    > Wg mnie to problemem jest to, ze taki tuner, ktory jest sparowany z
    > karta jest najgorszym rozwiazaniem. Na te chwile nie mozna ogladac TNK
    > HD na innym sprzecie, wiec przywiazuja abonenta "jak psa do budy". Jak
    > sie nie podoba, to wynocha.

    Ktos robi inaczej (za wyjatkiem C+) ?

    > W przypadku TNK wystarczy sama karta
    > wlozona do dowolnego sprzetu/modulu conax - i bedzie dzialac.

    Za ile moge kupic tuner HD z nagrywaniem, do ktorego moge taka karte
    wlozyc ?

    > TNK HD (ADB.....) jeraz jest rozowo,....obiecuja PVR od wrzesnia (a
    > dlaczego nie od razu) i pewnie tylko dla tych, co przedluza (oplate) o
    > kolejne miesiace (pies moze sobie troche pobiegac po podworku na
    > dluzszym lancuchu), a ci co im sie karta "wyexpiruje" zostawia w
    > zamknietej budzie. Idac dalej, to dla przedluzajacych bedzie mozliwosc
    > edycji programow, odbioru z Astry.........

    Zaraz zaraz. Czyli w tunerze HD TNK nie ma mozliwosc zeskanowania
    kanalow z Astry ?
    To po kiego mi wtedy ten monoblock ?

  • 24. Data: 2010-06-11 08:09:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak. np dużo jest na Syriuszu, Thorze, Astrze (28 st.E)...

    Dużo czego?
    Dla mnie poza Hitbirdem nie ma nic interesującego.
    Przez pół roku nawet Astry nie włączyłem.

  • 25. Data: 2010-06-11 08:10:44
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nie.
    > Ma być monoblock, a nie monoblock twin.

    Takie cos
    http://www.allegro.pl/item1069322070_konwerter_hot_b
    ird_i_astra_monoblok_hd.html
    ??

  • 26. Data: 2010-06-11 08:13:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > sie nie podoba, to wynocha. W przypadku TNK wystarczy sama karta
    > wlozona do dowolnego sprzetu/modulu conax - i bedzie dzialac.

    byc może tak, ale ciekawe czy licencja na system conax tego nie wymaga.
    seca tego nie ma i dlatego rozwala się srednio co dwa lata

  • 27. Data: 2010-06-11 08:16:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie.
    > Ma być monoblock, a nie monoblock twin.

    a co to ma do rzeczy? będzie miał jedno wolne wy, przyszłościowo

  • 28. Data: 2010-06-11 08:17:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ktos robi inaczej (za wyjatkiem C+) ?

    Wszyscy poza N.
    Nawet Polsat paruję kartę z modułem CI, który można włożyć do zwykłego
    dekodera CI.

    > Za ile moge kupic tuner HD z nagrywaniem, do ktorego moge taka karte
    > wlozyc ?

    A po co HD?
    Sama karta występuje tylko w TnK, a nie TnK HD.

  • 29. Data: 2010-06-11 08:17:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:

    > Zaraz zaraz. Czyli w tunerze HD TNK nie ma mozliwosc zeskanowania
    > kanalow z Astry ?
    > To po kiego mi wtedy ten monoblock ?

    dostajesz gotową liste. od kanału 500 sama astra

  • 30. Data: 2010-06-11 08:17:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Takie cos
    > http://www.allegro.pl/item1069322070_konwerter_hot_b