  • Data: 2010-06-11 10:53:55
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    news:4c121462$1@news.home.net.pl...

    > Mam kilka pytan do Ciebie jako zaawansowanego uzytkownika C+.

    Bez przesady.

    > Czy oferowany obecnie Pace z dyskiem 500GB jest ok czy tez to jakas padaka
    > totalna ?

    Nie widziałem tego tunera na oczy, ale z tego co ludzie piszą to najlepszy
    tuner Cyfry.
    A nawet poprzedni Philips PVR jakoś tam dał się używać, choć oczywiście miał
    swoje za uszami.

    > Czy przy pomocy splitera kablowego za 150zl oraz tunera wymienionego tutaj
    > :
    > http://allegro.pl/item1059456054_hit_new_splitter_fu
    ll_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html
    > bez dodatkowych kosztow moge miec multirooma ?

    Splittera w życiu nie używałem.
    Tym bardziej nie powiem Ci czy dany typ się sprawdza.
    Generalnie nie mam zaufania do tych spraw, nie lubię jak mi coś nie chodzi,
    a nie wiem dlaczego.
    A to masz więcej niż pewne, po każdym ataku na hakerów ze strony Cyfry.
    Zanim splitter dostosują jakiś czas musi minąć.

    > Czy dodatkowym tunerem moze byc sprzedawany teraz za 1gr przez C+ Sagem ?

    Jeśli nie chcesz oglądać HD to raczej może być.
    Ale musiałbyś pytać sprzedawcę splitterów - bo jak znam życie to są
    przypadki, że dany splitter, z danym tunerem nie działa i już.