  • Data: 2010-06-14 08:35:17
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś nie czuję się przekonany.
    > Ale może mam uraz.
    > Kiedyś jak składałem swojego htpc, to nie chciała działać mi żadna karta
    > sat.
    > Wziąłem więc kompa i pojechałem do siedziby sklepu internetowego w którym
    > jedną z nich kupowałem, tak żeby sprawdzić która zadziała.
    > Byłem tam z godzinkę i gościu w tym czasie odebrał ze 30 telefonów w
    > sprawie problemów ze splitterami które sprzedawał.
    > Każdemu obiecywał wysłać poprawki w sofcie.
    > I mówił że tak spędził ostatni tydzień.
    > Więc tak różowo jak to przedstawiasz to raczej nie jest.

    Widzisz, ja zainstalowałem ich troche i zapomniałem o ich istnieniu. Ważne
    jest jednak jakie się kupowało czy te tanie, czy te droższe, różnica była
    nie tylko w cenie ale i w układach 'na klientach'. Nie będe się wgłębiał w
    szczegóły o to nie ma znaczenia, konfiguracje jakie przerabiałem były
    naprawdę różne, wszystkie chodziły.