    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Date: Fri, 11 Jun 2010 09:58:29 +0200

    On Fri, 11 Jun 2010 09:45:43 +0200, PaPi <...@...3> wrote:

    >Czyli konwerterow jak napisal Cavallino ?
    >A czy w przypadku TNK HD nie jest problemem to, ze tuner ma tylko jedno
    >wejscie ?

    Wg mnie to problemem jest to, ze taki tuner, ktory jest sparowany z
    karta jest najgorszym rozwiazaniem. Na te chwile nie mozna ogladac TNK
    HD na innym sprzecie, wiec przywiazuja abonenta "jak psa do budy". Jak
    sie nie podoba, to wynocha. W przypadku TNK wystarczy sama karta
    wlozona do dowolnego sprzetu/modulu conax - i bedzie dzialac.

    TNK HD (ADB.....) jeraz jest rozowo,....obiecuja PVR od wrzesnia (a
    dlaczego nie od razu) i pewnie tylko dla tych, co przedluza (oplate) o
    kolejne miesiace (pies moze sobie troche pobiegac po podworku na
    dluzszym lancuchu), a ci co im sie karta "wyexpiruje" zostawia w
    zamknietej budzie. Idac dalej, to dla przedluzajacych bedzie mozliwosc
    edycji programow, odbioru z Astry.........A jak to zrobic? Wystarczy
    dosla nowy soft do boxa i pewne funkcjonalnosci wyleca w kosmos.
    Taki to jest ten swiat cyfrowej telewizji.

    --
    ThinkXtra