  • 1. Data: 2009-06-30 11:54:26
    Temat: Telewizja mobilna za trzy miesiące
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    "...Prezes UKE 26 czerwca wydała decyzję rezerwującą częstotliwości z
    zakresu 470-490 MHz, które przeznaczone zostały na świadczenie
    audiowizualnych usług medialnych na obszarze całego kraju. W okresie do 31
    maja 2015 roku firma będzie mogła korzystać z nich na obszarze 31 miast (w
    tym wszystkich, w których odbędą się mecze Mistrzostw Europy w 2012 roku). Z
    kolei od 1 czerwca 2015 do 31 grudnia 2023 roku uprawnienie to dotyczyć
    będzie całego kraju..."
    http://di.com.pl/news/27396,2.html

    To sie nie moze udac, założy sie ktos ?

  • 2. Data: 2009-06-30 12:24:14
    Temat: Re: Telewizja mobilna za trzy miesiące
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    jerzyn pisze:
> [...]
    > kolei od 1 czerwca 2015 do 31 grudnia 2023 roku uprawnienie to dotyczyć

    ciekawe, bo w tym pasmie działają telefony

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-06-30 12:46:15
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-06-30 14:24, pawell32 donosi, że:

    > ciekawe, bo w tym pasmie działają telefony

    DVB-H także, za Wiki:
    System DVB-H może pracować na następujących możliwych częstotliwościach:
    * UHF-IV/V (470-862 MHz lub części tego pasma)

  • 4. Data: 2009-06-30 12:47:23
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jerzyn wrote:

    > http://di.com.pl/news/27396,2.html
    >
    > To sie nie moze udac, założy sie ktos ?

    Ja bym jeszcze teraz napisał "to może się nie udać". Wszystko zależy od
    tego, czy B3 będzie chciało udupić Info-tv-fm, czy nie. Bo decyzja z
    biznesem nie będzie miała dużo wspólnego.

    M.

  • 5. Data: 2009-06-30 18:44:18
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h2d1gr$6mi$6@news.onet.pl...

    > Ja bym jeszcze teraz napisał "to może się nie udać". Wszystko zależy od
    > tego, czy B3 będzie chciało udupić Info-tv-fm, czy nie. Bo decyzja z
    > biznesem nie będzie miała dużo wspólnego.

    Ja sie boje jednego, brak tutaj politycznej woli do wprowadzania nowych
    rodzajów emisji i Pani Prezes kopie sie z przysłowiowym koniem. Mimo całej
    doskonałości urzędu to sie nie może udać i urząd pozoruje działanie tworząc
    miedzy innymi jakieś grupy dyskusyjne, gdzie zainteresowani wala jak w kaczy
    kuper urzędu, a odpowiedzialni pracownicy olewają tematy i bezczelnie pod
    nick'ami odpowiadają szczególnie upierdliwym pytającym, ze im sie nie
    odpowie, bo tutaj działa stare przyzwyczajenie i klucz, pijak to złodziej i
    tak dalej.Rząd politycznie nie popiera urzędu i bezczelnie na swoich listach
    do parlamentu Unii skierował jednego z dyrektorów Franc Telecom
    odpowiedzalnego za Polske. Jestem pełen uznania dla Pani Prezes, ale na
    Platforme nie będę juz glosował, hey.

  • 6. Data: 2009-06-30 20:41:11
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe, bo w tym pasmie działają telefony

    jakie telefony ???

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2009-07-01 06:07:16
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Sat_Diver pisze:
    > Nastał dzień 2009-06-30 14:24, pawell32 donosi, że:

    > DVB-H także, za Wiki:
    > System DVB-H może pracować na następujących możliwych częstotliwościach:
    > * UHF-IV/V (470-862 MHz lub części tego pasma)

    sorrki, telefony działają 460-470

  • 8. Data: 2009-07-01 06:08:08
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    VSS pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jakie telefony ???

    to byłe pasmo NMT, teraz działają tam radiolinie tp sa

  • 9. Data: 2009-07-01 16:00:19
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

> [...]

    coś Ci sie pomylilo, NMT-450: BS to MS 462,5-467 MHz. MS to BS 452,5 -
    457MHz. Odstęp międzykanałowy 25kHz (łącznie 180 kanałów). powyżej 467
    chodza z rastrem 12,5kHz radiodostepy, totolotek, trunkingi itp. pasmo
    wąskiego FM kończy się na 469.987,5Mhz, potem juz tylko czwarty i piąty
    zakres TV.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2009-07-02 05:30:43
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    VSS pisze:
> [...]
    > chodza z rastrem 12,5kHz radiodostepy, totolotek, trunkingi itp. pasmo
    > wąskiego FM kończy się na 469.987,5Mhz, potem juz tylko czwarty i piąty

    tak. pisałem, że się pomyliłem, bo właśnie od 460 jest wy, ale nie dla
    nmt, tylko dla radiolini tp sa, a gdzieś tam wyżej słychać trunkingowe
    linie.