    From: "jerzyn" <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Telewizja mobilna za trzy miesiące
    Date: Tue, 30 Jun 2009 20:44:18 +0200

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h2d1gr$6mi$6@news.onet.pl...

    > Ja bym jeszcze teraz napisał "to może się nie udać". Wszystko zależy od
    > tego, czy B3 będzie chciało udupić Info-tv-fm, czy nie. Bo decyzja z
    > biznesem nie będzie miała dużo wspólnego.

    Ja sie boje jednego, brak tutaj politycznej woli do wprowadzania nowych
    rodzajów emisji i Pani Prezes kopie sie z przysłowiowym koniem. Mimo całej
    doskonałości urzędu to sie nie może udać i urząd pozoruje działanie tworząc
    miedzy innymi jakieś grupy dyskusyjne, gdzie zainteresowani wala jak w kaczy
    kuper urzędu, a odpowiedzialni pracownicy olewają tematy i bezczelnie pod
    nick'ami odpowiadają szczególnie upierdliwym pytającym, ze im sie nie
    odpowie, bo tutaj działa stare przyzwyczajenie i klucz, pijak to złodziej i
    tak dalej.Rząd politycznie nie popiera urzędu i bezczelnie na swoich listach
    do parlamentu Unii skierował jednego z dyrektorów Franc Telecom
    odpowiedzalnego za Polske. Jestem pełen uznania dla Pani Prezes, ale na
    Platforme nie będę juz glosował, hey.