  • Data: 2014-12-02 09:15:38
    Temat: Re: Teleportacja w motoryzacji
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-12-01, o godz. 10:26:07
    k...@g...com napisał(a):

    > Jest dwóch ludków w takiej odległości ze się jeszcze widzą. Jeden ma
    > chorągiewkę a drugi stoper. Robią pomiar odcinkowy. Jak ten ze
    > stoperem zobaczy podniesioną chorągiewkę to włącza stoper. Ten od
    > chorągiewki nie musi mieć zegarka, on nie musi znać się na zegarku.
    > Dla tego od stopera znajomość aktualnego czasu tez jest bez znaczenia.

    W latach 70-tych milicja robiła takie pomiary między Legionowem a
    Zegrzem. Kilka razy to widziałem. Dwóch pieszych i radiowóz. Tyle że
    porozumiewali się radiowo i robili to na sporym odcinku tak że się nie
    widzieli. Pierwszy punkt podawał że minął go "szybki" samochód plus
    markę i numer rejestracyjny. Drugi jakieś 2,5-3km dalej uruchamiał
    stoper. A trzeci jeszcze jakieś 200-300 metrów dalej stał w radiowozie i
    zatrzymywał. Chodziło o to żeby ten ze stoperem nie zatrzymywał bo
    pomiar był zaniżony.

    Zdrówko