-
Data: 2014-12-01 23:26:50
Temat: Re: Teleportacja w motoryzacji
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 22:23:35 UTC+1 użytkownik Jaroslaw Postawa
napisał:
> W dniu 2014-12-01 20:28, k...@g...com pisze:
> > Dlatego system jest trochę bardziej skomplikowany niż dwóch ludków z chorągiewką
i stoperem. Co nic nie zmienia w kwestii tego ze odpowiednik ludka z chorągiewką nie
musi mieć własnego zegara zsynchronizowanego ze stacją na końcu odcinka pomiarowego.
Wjazd ma tylko skutecznie powiadomić o zdarzeniu, przesłać numer rejestracyjny i
zrobić zdjęcie. Jeśli upłynie wyznaczony czas to stacja na początku kasuje zdjęcie,
jeśli pojawił się na stacji kończącej odcinek przed czasem to dosyła zdjęcie. Z
drugiej strony korzystniejsze by było jak stacją ważniejszą była stacja na wjeździe.
A ta na końcu odcinka tylko wyłapywała tych co za wcześnie pojawią się przed kamerą.
Chociażby dlatego że stacja na początku musi zidentyfikować ten jeden ze wszystkich
jakie są w bazie danych a ta na końcu wie które przejadą.
> >
> Weź Ty się lepiej nie bierz za projektowanie jakichkolwiek realnych
> systemów informatycznych. A najlepiej za projektowanie czegokolwiek.
>
> Gdyby to było tak proste, jak się Tobie wydaje, to pewne amerykańskie
> firmy z działki HFT nie wydałyby kilkuset milionów dolarów na położenie
> własnego światłowodu przez całe Stany tylko po to, żeby mieć o
> kilkanaście milisekund szybszą transmisję do systemu giełdowego.
>
> Owszem, da się pewnie zrobić połączenie bez zegarka po obu stronach.
> Wystarczy położyć dedykowany światłowód wykorzystywany tylko do tego
> celu, a i to nie daje 100% gwarancji czasu dostarczenia, za to trochę
> jednak kosztuje. Każde inne rozwiązanie jest zdecydowanie gorsze, daje
> mniejsze gwarancje i jest wrażliwe na zakłócenia, więc ma spore szanse,
> że nie obroni się w sądzie. Tak więc synchronizacja i znaczniki czasu są
> praktycznie obowiązkowe.
>
>
> Pozdrawiam,
> Jarek
Tak ogólnie to dobrze się czujesz. Nic z wyjątkiem pecynki nie napierdala?
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.14 09:15 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 02.12.14 09:18 WS
- 02.12.14 09:19 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 02.12.14 09:22 r...@k...net
- 02.12.14 10:16 Miroo
- 02.12.14 18:39 Shrek
- 04.12.14 10:56 Miroo
- 04.12.14 19:02 Shrek
- 05.12.14 09:50 Miroo
- 05.12.14 16:28 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=