  • 1. Data: 2013-07-03 18:30:41
    Temat: Telekonferencja
    Od: "Ktos" <k...@k...ktos>

    Witam,

    w przyszlym tygodniu czeka mnie telekonferencja z kilkoma osobami (bede
    musial sie wdzwonic na jakis numer). Czy ktos obeznany z tematem moze mi z
    wlasnego doswiadczenia opisac "z czym to sie je"?

    Dzieki!

  • 2. Data: 2013-07-03 18:34:38
    Temat: Re: Telekonferencja
    Od: "Ktos" <k...@k...ktos>

    Użytkownik "Ktos" <k...@k...ktos> napisał w wiadomości
> [...]
    > musial sie wdzwonic na jakis numer). Czy ktos obeznany z tematem moze mi z
    > wlasnego doswiadczenia opisac "z czym to sie je"?

    Oczywiscie, pomyslodawcy nie moge sie przyznac, ze nie mialem z tym
    stycznosci!

  • 3. Data: 2013-07-03 19:19:33
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-03 18:34, Ktos pisze:
    > Użytkownik "Ktos" <k...@k...ktos> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, pomyslodawcy nie moge sie przyznac, ze nie mialem z tym
    > stycznosci!

    Dostaniesz numer telefonu, numer telekonferencji i pin. Wybierasz numer,
    usłyszysz zapowiedź głosową i postępujesz zgodnie z tym co usłyszysz i
    tyle.
    Pozdrawiam Dan.

  • 4. Data: 2013-07-03 19:22:20

    W dniu 03-07-2013 18:34, Ktos pisze:
    > U?ytkownik "Ktos" <k...@k...ktos> napisa? w wiadomo?ci

    > Oczywiscie, pomyslodawcy nie moge sie przyznac, ze nie mialem z tym
    > stycznosci!

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/telekonferencja

    masz tam nawet filmik.