  • 1. Data: 2012-03-15 09:13:18
    Temat: Telekomunikacja Polska pod młotek
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    http://niezalezna.pl/25239-telekomunikacja-polska-po
    d-mlotek

    Grupa France Telecom (FT) zaczęła sprawdzać, czy znalazłby się chętny odkupienia od
    niej stacjonarnej części Telekomunikacji Polskiej (TP).

    --
    Pozdrowienia,
    TZ

  • 2. Data: 2012-03-15 12:22:33
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska pod młotek
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
> [...]
    > odkupienia od
    > niej stacjonarnej części Telekomunikacji Polskiej (TP).

    W końcu stało się... Cóż, poobserwujemy. Ja nie mam numerów z TP (choć nr
    telefonu pozostał), więc bardziej jako kibic, niż abonent...

  • 3. Data: 2012-03-15 12:28:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    L501 aneryS napisał:

    d-mlotek

    > W końcu stało się... Cóż, poobserwujemy. Ja nie mam numerów z TP (choć
    > nr telefonu pozostał), więc bardziej jako kibic, niż abonent...

    To chyba jakaś bzdura, bo przecież Telekomunikacja Polska ma w ciągu
    najbliższego miesiąca czy dwóch przestać istnieć.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2012-03-15 12:49:32
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > To chyba jakaś bzdura, bo przecież Telekomunikacja Polska ma w ciągu
    > najbliższego miesiąca czy dwóch przestać istnieć.

    A cholera ich wie, ja tylko numer mam, ale jako pamiątkę po Tepsie, a nie od
    Tepsy. Ciotka jedna ma w Asterze, druga w UPC, trzecia mająca z Tepsy rok
    temu umarła, brat ma z Tepsy, ale ma też komórkę... więc do każdego się
    dodzwonię (dla uproszczenia - to z Warszawy), albo każdy dodzwoni się do
    mnie.
    Więc upadek Tepsy mało mnie w sumie rusza, choć to można powiedzieć, firma,
    gdzie trochę lat przeproacowałłem. Wtedy to jeszcze była moja firma. Ale
    szybko nią być przestała.

  • 5. Data: 2012-03-15 13:51:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > To chyba jakaś bzdura, bo przecież Telekomunikacja Polska ma w ciągu
    > najbliższego miesiąca czy dwóch przestać istnieć.

    Przebrandują za miesiąc na Orange, sprzedadzą, nabywca przebranduje...
    I tak interes się kręci.

    Doświadczenie mają, tyle razy zmieniali marki i kolory, że już dawno
    rachubę straciłem.

    MJ

  • 6. Data: 2012-03-15 13:56:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "L501 aneryS" <s...@s...pl> wrote:

> [...]
    > się dodzwonię (dla uproszczenia - to z Warszawy), albo każdy dodzwoni się do mnie.

    Ja się właśnie parę dni temu usiłowałem ponownie związać, wysyłając
    zapytanie, czy przypadkiem nie zainstalowaliby mi VDSL-a, dla niepoznaki
    nazwanego Neostrada Fiber.

    Po dyskusji z całkiem miłym i kumatym człowiekiem, dzwoniącym do mnie z
    pruszkowskiego numeru telefonu okazało się, że w promieniu 1000 (słownie
    tysiąca) metrów od Najwyższej Siedziby, w dwóch sprawdzanych lokalizacjach
    nie ma takiej możliwości.

    Następna próba związania się z TP jest planowana w kolejnej dekadzie. Jeśli
    jeszcze będzie z czym :-P

  • 7. Data: 2012-03-15 14:16:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Przebrandują za miesiąc na Orange, sprzedadzą, nabywca przebranduje...
    > I tak interes się kręci.
    >
    > Doświadczenie mają, tyle razy zmieniali marki i kolory, że już dawno
    > rachubę straciłem.

    Tak sobie myślę, czy to nie jest próba znalezienia jelenia na transakcję
    wiązaną -- sprzedamy wam to wszysko, ale w pomarańczowym pudełeczku.
    Radźcie sobie jak umiecie, ale opłaty franczyzowe macie regularnie
    odprowadzać. A może "odkupieniem" nazywają po prostu przejście drutów
    pod zarząd Orange?

    Poza tym co to znaczy "stacjonarna część"? Czy chodzi o telefonię, czy
    o sieć kablową wraz z Neostradą i innymi internetami?

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2012-03-15 14:23:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek napisał:

> [...]
    > nie ma takiej możliwości.
    >
    > Następna próba związania się z TP jest planowana w kolejnej dekadzie. Jeśli

    Znajomemu pod koniec zeszłego roku sami zaczęli dupę zawracać wypełnianiem
    i podpisywaniem umów na "Internet 40Mb". Jak już wszystko było załatwione,
    to powiedzieli, że jednak nie da rady. Przez ostatnie miesiące wciąz się
    po okolicach uwiljali jacyś ze światłowodem na szpulce. A on ma Neostradę
    bodajże 512kb i wciąż są jakieś "niedasie" przy każdej próbie zmiany tego
    na coś szybszego.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2012-03-15 14:57:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Przebrandują za miesiąc na Orange, sprzedadzą, nabywca przebranduje...
    > I tak interes się kręci.

    Prezes Muszyński osobą własną dziś zaprzeczyl, jakoby...

    > Doświadczenie mają, tyle razy zmieniali marki i kolory, że już dawno
    > rachubę straciłem.

    Z markami bym nie przesadzał. Kolor? W zasadzie raz.

  • 10. Data: 2012-03-15 16:20:28
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    ...@n...home.net.pl...
    > Ja się właśnie parę dni temu usiłowałem ponownie związać, wysyłając
    > zapytanie, czy przypadkiem nie zainstalowaliby mi VDSL-a, dla niepoznaki
    > nazwanego Neostrada Fiber.

    Ja mam kompleksowo w UPC pakiet HD Max z nagrywarką, bez dodatków -
    kablowizja, telefon240minut, net 120/10, za niecałe 200 zyla, limitu minut
    nie wyklepuję.

> [...]
    > tysiąca) metrów od Najwyższej Siedziby, w dwóch sprawdzanych lokalizacjach

    Najciemniej pod latarnią, więc szewc bez butów chodzi (bo mu latarnia nie
    swieciła i se nie zrobił, czy chu...k go wie),

    > Następna próba związania się z TP jest planowana w kolejnej dekadzie.
    > Jeśli
    > jeszcze będzie z czym :-P

    Byle numer był, jak jest od 35 lat, neta, to podłapię jakiegoś wifi, bo jak
    przy oknie stanę, to nawet łapię od kogoś (tylko do banku się logować trochę
    strach...), a telewizornię to od biedy wymęczę się jakoś z tym, co w
    powietrzu lata, dekoder jest tani...
    I wtedy mi zwiso i powiewo, czy TP będzie, czy nie. To już nie moja firma.
    (chociaż jak da to co mam korzystniej, niż mam, to się zastanowię...)