  • 11. Data: 2012-03-15 16:48:19
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska pod młotek
    Od: " " <s...@g...pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):
    /.../

    > Poza tym co to znaczy "stacjonarna część"? Czy chodzi o telefonię, czy
    > o sieć kablową wraz z Neostradą i innymi internetami?

    TP kupiło Cnetertel czy Centertel TP?
    Nie mylcie marki handlowej z firmą.

  • 12. Data: 2012-03-15 20:28:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Z markami bym nie przesadzał. Kolor? W zasadzie raz.

    W części stacjonarnej - może. Ale w części komórkowej to był jakiś
    taniec świetego Wita: Centertel/Idea/Meritum/coś tam jeszcze, a kolory
    to Waldek już 7 lat temu wyliczał tak:
    1. żółto-niebieski
    2. czarny z elementami zieleni
    3. czarny z zółtym
    4. żółty z czarnym
    5. pomarańczowy z czarnym

    I wszystko z przemalowywaniem szyldów na sklepach etc.

    :)

    MJ

  • 13. Data: 2012-03-16 07:28:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .fuw.edu.pl
    *Michal Jankowski* napisał(-a):

    > W części stacjonarnej - może. Ale w części komórkowej to był jakiś
    > taniec świetego Wita: Centertel/Idea/Meritum/coś tam jeszcze

    Meritum to OIDP była nazwa planów taryfowych

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2012-03-16 08:25:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > W części stacjonarnej - może. Ale w części komórkowej to był jakiś
    > taniec świetego Wita: Centertel/Idea/Meritum/coś tam jeszcze, a kolory
    > to Waldek już 7 lat temu wyliczał tak:

    Mchał, ale wtedy nie było "częśći komórkowej". Było PTK Centrostal i tyle.
    Integracja zaczęła się długo po nastaniu pomarańczowego kwadratu.

  • 15. Data: 2012-03-16 09:09:22
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > W części stacjonarnej - może. Ale w części komórkowej to był jakiś
    > taniec świetego Wita: Centertel/Idea/Meritum/coś tam jeszcze, a kolory
    > to Waldek już 7 lat temu wyliczał tak:
    > 1. żółto-niebieski

    To pierwsze to nie tylko kolory, ale także szyldy w gustownym i
    wyrafinowanym kształcie stożków eliptycznych. Dobrze na nich rosły sople
    :-).

    Przemek

  • 16. Data: 2012-03-16 10:23:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Mchał, ale wtedy nie było "częśći komórkowej". Było PTK Centrostal i tyle.
    > Integracja zaczęła się długo po nastaniu pomarańczowego kwadratu.

    Nie rozumiem. Ja tylko mówię, że właściciel tej spółki ma duże
    doświadczenie w przemalowywaniu szyldów.

    MJ

  • 17. Data: 2012-03-16 10:33:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Nie rozumiem. Ja tylko mówię, że właściciel tej spółki ma duże
    > doświadczenie w przemalowywaniu szyldów.

    Jak sprzeda, to będzie mógł nowemu właścicielowi przedstawić swoją
    ofertę usług malarskich.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2012-03-16 11:10:54
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-03-15 10:13, TZ pisze:
    > Witam!
    >
    > http://niezalezna.pl/25239-telekomunikacja-polska-po
    d-mlotek

    > Grupa France Telecom (FT) zaczęła sprawdzać, czy znalazłby się chętny odkupienia od
    > niej stacjonarnej części Telekomunikacji Polskiej (TP).

    Bo z tym wiążą się obowiązki (kosztowne).
    Tylko to może być kosztowne, gdyż z TP wydzieliło się TP-Inwest które "włada"
    m.in. kanalizacją. Więc może się okazać że TP do sprzedania to tylko marka
    i ew. centrala telefoniczne, gdyż reszta jest w innej spółce.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 19. Data: 2012-03-16 13:30:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Gubernat napisał:

> [...]
    > "włada" m.in. kanalizacją. Więc może się okazać że TP do sprzedania to
    > tylko marka i ew. centrala telefoniczne, gdyż reszta jest w innej spółce.

    To by nawet się trzymało kupy. Bo skoro tepsa robi ostatnio wszystko,
    by swoich abonentów przenieśc do VoIPa, to jasne, że do niczego już
    niepotrzebne centrale należy sprzedać jakiemuś jeleniowi.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2012-03-25 23:18:23
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    >
    > Grupa France Telecom (FT) zaczęła sprawdzać, czy znalazłby się chętny odkupienia od
    > niej stacjonarnej części Telekomunikacji Polskiej (TP).
    nieaktualne, nie TP, choć w innych krajach się wycofują