    From: dizel <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon za ktorym tesknicie??
    Date: Thu, 20 Jan 2011 19:49:03 +0100

    On Thu, 20 Jan 2011 16:09:19 +0100, TGor <t...@o...pyl> wrote:

    >Z moich obserwacji krzaczyła się pamięć: numery zapisane w telefonie
    >kładły Siemensa S40 na łopatki (nie pokazywał, że ktoś dzwoni itp). Po
    >przejściu na książkę SIM problem nie występował.
    >Wściekły na telefon zagadałem z Plusem, żeby rozwiązali umowę ze mną i
    >podpisali nową z nowym telefonem.
    >Naprawiać im się nie chciało. Nie ich technologia. ;-)
    >
    >A telefon dostał nawet Red Dot Award.

    Mi się przypomina śmieszna historia z tym telem, miałem jechać do USA
    no i trzeba było wziąść komórkę, więc miałem do wyboru albo Siemens
    S40 albo Motorola timeport T205, wiedziałem że z tym S40 to cuda mogą
    być więc wziąłem motke, jakie było moje zdziwienie gdy już na miejscu
    doszedłem do tego że nie trzeba żadnych przelotek do ładowarki,
    wyjmuje się tylko część i można motke w amrykańskich gniazdkach
    ładować:) Mimo że była troche toporna to jednak było lepsze
    rozwiązanie niż S40