eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTelefon z fizyczna klawiatura i dobrym aparatem fotograficznymRe: Telefon z fizyczna klawiatura i dobrym aparatem fotograficznym
    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon z fizyczna klawiatura i dobrym aparatem fotograficznym
    Date: Wed, 26 Feb 2014 23:31:40 +0100

    Dnia Wed, 26 Feb 2014 22:08:23 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > W Blackberry Q5 i Noki 301, 302 też nie? Serio?

    Którym przyciskiem w Q5 odbiera się rozmowę? Śliniłem się na Q5, kasę
    zbierałem, a jak obejrzałem na żywo Q10, to już go nie chcę. Zwykły
    dotykowy smartfon ze wszystkimi wadami Androida, wszystkimi wadami BB i bez
    żadnych ich zalet. Klawiatura jest wprawdzie, ale jest to wysunięta na
    stałe klawiatura do pisania - brak guzików ze słuchawką. BIS też nie działa
    - do bani z takim Blackberry. Trzeba będzie Bolda 9780 poszukać na czarnym
    rynku jako następcy dla Curve 8900. Ładne sztuki wyceniane są podobnie jak
    Q5 - to o czyms świadczy :)

    Co do Nokii: 301 fajny klasyk, ale aparat foto to atrapa - bez AF i lampy
    może mieć i miliard pikseli: i tak nic będzie widać. Nokia 302 podobnie ale
    qwerty.

    Może jest jakiś nowy telefon z fizyczna klawiaturą i dobrym aparatem
    fotograficznym, ale ja takim cudzie nie słyszałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek