    From: P.B. <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon z dual sim.
    Date: Sun, 14 Oct 2012 21:02:17 +0200

    On Sun, 14 Oct 2012 09:00:45 -0700 (PDT), p...@g...com
    wrote:
    > Jak długo używasz tego modelu?? Czy miałeś z nim jakieś problemy =
    > techniczne, reklamacje a jeśli tak to jak działa serwis?? Czy
    pisanie s=
    > ms'ow jakoś zasadniczo rożni się od noki??

    Mam go od miesiąca. Mało go używam, bo jest rezerwą dla innego
    telefonu i numerem do specjalnych zastosowań. Smsy pisze się dziwnie
    - jest słownik, ale to nie jest T9 tylko jakiś inny wynalazek. Ja
    mało piszę i prościej było mi pisać bez słownika niż uczyć się
    obsługi tego. Słownik jest po polsku i można wybrać czy ma używać
    polskich znaków. Ogólnie telefon ładnie wygląda, ale w obsłudze
    przypomina jakiegoś zabytkowego SE albo Siemensa. Ładowany jest przez
    mikrousb, słuchawki 3,5mm co jest wielką zaletą. Jako dzwonek można
    ustawić dowolną mp3 z karty. Ale tylko dzwonek ogólny - dzwonki
    kontaktów można wybrać z 8 obleśnych wbudowanych. Inną irytującą
    cechą jest konieczność potwierdzania podłączenia zestawu BT - każdy
    inny telefon pozwalał ustawić automatyczne parowanie z zestawem, a
    temu zawsze trzeba kliknąć OK.
    Ogólnie straszny biedafon ale z dual SIM, rewelacyjną baterią i BT.
    Ja zapłaciłem 180 PLN za nowy i to jest uczciwa cena za taki
    wynalazek. Jeżeli piszesz dużo SMSow, to zastanowiłbym się nad
    Samsungiem 2222. Cena podobna, ale za to QWERTY.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.