  • Data: 2011-12-05 19:43:04
    Temat: Re: Telefon z androidem około 400zł
    Od: Lap <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR napisał(a):

    > A juści. Ty wręczysz żonie ten badziew (oczywiście "nówka od kobiety",
    > bo nowego za te 4 stówy to raczej ciężko), a na jej pełne wyrzutu
    > spojrzenie
    > skierowane na twojego SG22 rzucisz beztrosko "a bo tak mi na pmtg
    > doradzili".
    > Idź kup jej coś równie porządnego albo przynajmniej ajfona i nie dziaduj
    > dłużej.
    >
    > JoteR

    Spoko, skoro oferujesz darowizne ktora mi na to pozwoli to no problem.
    Wybierz jaki chcesz... ja daje 400zł , Ty dokładasz reszte i stawiam
    piwko...
    Zrozum, że żona patrzy na mojego sgs2 i mowi "owszem fajny ale nie
    wykorzystalabym nawet 30% jego bajerow , poza tym tyle kasy za fona to
    juz trzeba być Tobą"
    Ona chce ( a raczej nie chce , to ja chce jej zmienic fona na lepszy)
    telefon a nie super telefon a ja staram sie z fonow ktore dostane w
    kwocie okolo 400zł wybrac ten naj naj najbardziej uniwersalny.

    Na chwilę obecną na placu boju pozostały:
    Samsung S5660 Galaxy Gio
    LG P500

    Obydwa wizualnie się żonie podobają, ja z kolei sklaniam sie do samsunga
    ale to nieobiektywna opinia bo samsunga mam wiec chwale.
    W zasadzie bebechy maja podobne z roznicą że samsung nagrywa filmy w 320
    a LG w 640...
    Z kolei LG ma 600MHz a samsung 800...

    Ale jak to sie ma w praktyce tego nie wiem.
    Wczesniej mialem wszystko z WM i SGS2 jest moim pierwszym telefonem z
    androidem wiec poza krotkim epizodem testowania huawei 8500 ktorego
    mialem ochote wywalic z okna bo nawet poruszanie sie po menu było z
    lagami 2-5 sekund nie mialem w rekach innych telefonow z andkiem a
    zwlaszcza takich tanszych w rekach na tyle dlugo by wyrobic sobie jakis
    pogląd lub zdanie

    Może ktoś się pokusi o zestawienie wad i zalet powyższych?