  • Data: 2011-12-05 22:12:19
    Temat: Re: Telefon z androidem około 400zł
    Od: michalis <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-05 21:22, ...::QRT::... pisze:

    > nie zapomnij "szybce". Ace ma gorrila glas a gio zwykły plastik - i to jest
    > głowna różnica.

    No niby tak, ale z tym zwykłym plastikiem też nie przesadzaj. Noszę
    telefon w kieszeni zawsze z kluczami od 5 miesięcy i rysy nie mam. Tak
    czy owak, moim zdaniem nie ma sensu dopłacać do ACEa 150zł dla większego
    o 0.3 cala wyświetlacza (przy tej samej rozdzielczości ekranu), lampy
    błyskowej i gorilla glas (skoro gio tak łatwo się nie daje porysować).