  • 1. Data: 2010-02-03 21:12:48
    Temat: Telefon z GPS - prosba o porade.
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    Czy ktos zorientowany w dziedzinie telefonow bedzie tak dobry by polecic
    jakis model telefonu przy nastepujacych zalozeniach:
    1) koniecznie z wbudowanym GPS i mozliwoscia instalowania map,
    2) nowy, mozliwie prosty i niedrogi,
    3) w miare mozliwosci z Symbianem,
    4) ale w miare mozliwosci cos innego niz Nokia.

    Poki co znalazlem w archiwum kilka Samsungow i dwie Motorole, ale nie wiem
    co sa warte, bo ja jestem wyznawca Nokii ale szukam telefonu nie dla siebie.
    Porady i sugestie mile widziane.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2010-02-04 06:40:19
    Temat: Re: Telefon z GPS - prosba o porade.
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2010-02-03 22:12, Waldemarrr pisze:
> [...]
    > co sa warte, bo ja jestem wyznawca Nokii ale szukam telefonu nie dla siebie.

    Do nawigacji polecam telefon z Windows Mobile - korzystam z Samsunga
    Omni i szczeże polecam. Wcześniej miałem Nokię z symbianem E50 i z
    nawigacją był problem bo mapy np. TOM TOM przestał aktualizować na
    symbiana, Automapy nigdy na ten system nie było a Garmin wymagał
    szybszego procesora i Nokia nie wyrabiała. W Samsungu Omnia testowałem
    wszystkie możliwe programy i chodzą idealnie - kupiłem Tom Tom bo dla
    mnie jest najlepszy :) Pozdrawiam Dan

  • 3. Data: 2010-02-04 08:47:40
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 4 Lut, 07:40, DanW <m...@g...pl> wrote:
    > Wcześniej miałem Nokię z symbianem E50 ..... Garmin wymagał
    > szybszego procesora i Nokia nie wyrabiała.
    Nowe Nokie mają procesor 600 MHz (E52, 6730) więc możesz śmiało
    instalować Garmina, poza tym masz dostęp do profesjonalnej i DARMOWEJ
    nokiowej nawigacji Ovi Maps (wybrane modele) + instalowanie map do
    pamięci. Wymaga łączności gprs choćby do szybkiego uchwycenia fixa
    (jak wszystkie praktycznie telefony z a-gps) i chyba też danych do
    wyrysowania trasy.
    Pozdr. - J

  • 4. Data: 2010-02-04 09:38:31
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    poza tym masz dostęp do profesjonalnej i DARMOWEJ
    nokiowej nawigacji Ovi Maps (wybrane modele) + instalowanie map do
    pamięci.

    Dzieki za odpowiedzi, tak przy okazji sie dopytam skoro wyplynal watek
    nawigacji Nokii. Nic o tym nie wiem oprocz tego, ze darmowa i ze to nowosc.
    Dziala zapewne pod symbianem, ale czy na Nokii E61 (Symbian s60 v3) tez to
    powinno dzialac? Nigdzie nic o tym nie wspominaja ale moze dlatego, ze to
    stary model.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 5. Data: 2010-02-04 13:47:31
    Od: Grzegorz Sulek <s...@g...com>

    On 4 Lut, 09:47, Janeo <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > pamięci. Wymaga łączności gprs choćby do szybkiego uchwycenia fixa
    > (jak wszystkie praktycznie telefony z a-gps) i chyba też danych do

    Co z tego jak na najnowszym symbianie który instalują w telefonach z
    procem 600mhz Garmin chodzi źle albo bardzo źle.
    Co chwilę albo się zawiesza albo sam wychodzi do systemu albo jeszcze
    inne kwiatki.
    Jest póki co niekompatybilny z najnowszą wersją Symbiana, może kiedyś
    wyjdzie jakaś aktualizacja, póki co jest to nieużywalne.

  • 6. Data: 2010-02-05 10:12:11
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 05:47:31 -0800 (PST), Grzegorz Sulek napisał(a):

> [...]

    > Jest póki co niekompatybilny z najnowszą wersją Symbiana, może kiedyś
    > wyjdzie jakaś aktualizacja, póki co jest to nieużywalne.

    Dziwne jest to co piszesz. Ja używam na swojej 5800 Garmina w wersji 5.50 i
    sprawuje się wyśmienicie. Nie wiesza się, nie wychodzi do systemu i innych
    kwiatków też nie zauważyłem.

    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 7. Data: 2010-02-05 20:16:48
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 4 Lut, 10:38, "Waldemarrr" <w...@g...pl> wrote:
    > [Ovi] dziala zapewne pod symbianem, ale czy na Nokii E61 (Symbian s60 v3) tez to
    > powinno dzialac? Nigdzie nic o tym nie wspominaja ale moze dlatego, ze to
    > stary model.
    Napisałem "wybrane modele". Do starszych modeli też jest taka sama
    Ovi, ale już płatna.

  • 8. Data: 2010-02-06 02:28:14
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Błażej <z...@i...pl> wrote:

    > Dziwne jest to co piszesz. Ja używam na swojej 5800 Garmina w wersji 5.50 i
    > sprawuje się wyśmienicie. Nie wiesza się, nie wychodzi do systemu i innych
    > kwiatków też nie zauważyłem.

    Mowa była o Symbianie s60 v3 (telefony tylu E52, 6730, e72 i podobne)
    a Ty piszesz o v5 więc nie mieszaj proszę pojęć, dobrze?

    --
    gs

  • 9. Data: 2010-02-07 17:12:17
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 02:28:14 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

    > Mowa była o Symbianie s60 v3 (telefony tylu E52, 6730, e72 i podobne)
    > a Ty piszesz o v5 więc nie mieszaj proszę pojęć, dobrze?

    Masz rację. Pomyliłem się.
    Pozdrawiam.
    Błażej