  • 1. Data: 2010-02-03 21:16:27
    Temat: Re: Telefon z GPS - prosba o porade.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 22:12:48 +0100, Waldemarrr napisał(a):

    > 1) koniecznie z wbudowanym GPS i mozliwoscia instalowania map,
    > 2) nowy, mozliwie prosty i niedrogi,
    > 3) w miare mozliwosci z Symbianem,
    > 4) ale w miare mozliwosci cos innego niz Nokia.

    w zasadzie zapomnij.
    Samsung coś tam robi, ale nikt tego nie widział na naszym rynku, jakiś
    prywatny import tylko. SonyParkinson już się poddał i robi telefony z
    Windows Mobile i obiecuje Androida.
    Symbian to w zasadzie już tylko Nokia a i to nie do końca, bo były plotki o
    przesiadce Nokii na Maemo, ale to jeszcze odległa przyszłość.

    Jak ma być prosty i niedrogi, to może HTC Artemis - są dobrze zrobione,
    taniutkie i dostępne (HTC p3300 albo MDA Compact III, tylko że MDA nie ma
    WLAN)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-02-05 15:53:19
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Jak ma być prosty i niedrogi, to może HTC Artemis - są dobrze zrobione,
    > taniutkie

    ...ale i wolniutkie jak na "dzisiejsze" programy.
    Po przesiadce z marketowej nawigacji byłem nieco rozczarowany szybkością
    automaupy na tym cudzie techniki, ale oczywiście daje radę, trzeba tylko
    być cierpliwym...

    --
    sendilkelm

  • 3. Data: 2010-02-05 15:57:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 05 Feb 2010 16:53:19 +0100, sendilkelm napisał(a):

> [...]
    > Po przesiadce z marketowej nawigacji byłem nieco rozczarowany szybkością
    > automaupy na tym cudzie techniki, ale oczywiście daje radę, trzeba tylko

    Nie było powiedziane, że ma być demonem szybkości. Oprócz tego wystarczy
    używać sensownych programów, np. TomTom chodzi na Artemisie bardzo ładnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel