  • 11. Data: 2009-06-26 09:03:33
    Temat: Re: Telefon z GPS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:h20p5b$kh5$1@inews.gazeta.pl...
    > To tak jakbyś poszedł do salonu i poprosił o polecenie samochodu
    > i aby był czerwony i duży.

    A dobry sprzedawca : prosze bardzo - ten model, mamy dzis znizki
    5000zl, i jeszcze dodajemy gratis dywaniki z czerwonym logo ..

    J.

  • 12. Data: 2009-06-26 09:16:35
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 25 Cze, 22:45, "Marcin" <u...@u...eu> wrote:
    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    > - rozmowa
    > - praca jako GPS
    Jak chcesz z GPS w miarę tani i dobra marka - C702 za 1 zł w promocji.
    Pozdr. - J
    -------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 13. Data: 2009-06-26 10:30:13
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
> [...]
    wszystko zalezy do czego ten gps i jaka budowe ma miec telefon. sa tacy
    co klapek nie lubia, a inni z kolei wola slidery.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 14. Data: 2009-06-26 11:22:22
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Do GPS ? ... nie troluj Tomus bo sam zaczynasz :)
    sory. Źle mnie zrozumiałeś. Skoro chce DO GPSu to iPhone sie nada. JAk
    autor napisze co chce z GPSem zrobic, to skoryguje swoją porade
    ToMasz

  • 15. Data: 2009-06-26 13:10:47
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Sugerujesz ze ma tylko odbierac ? No na wiekszosci WM do odbierania nie
    > trzeba nawet ekranu uzywac :) pozatym to byla taka ironia :)

    A, faktycznie, napisałeś "wybierać". Zle przeczytałem.
    Ale to nie zmienia faktu że rysik nadal nie jest potrzebny.
    A na czym ma polegać ironia? To takie ironiczne że mozna używać rysika lub
    palca?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 16. Data: 2009-06-26 13:12:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > Ale to nie zmienia faktu że rysik nadal nie jest potrzebny.
    > A na czym ma polegać ironia? To takie ironiczne że mozna używać rysika lub

    Bo to takie fajne i starodawne

  • 17. Data: 2009-06-26 13:29:18
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Taa, C702. Na pierwszy rzut oka w porządku, ale po kolejnej wizycie w
    serwisie już nie. Telefon funkcjonalny, ale kiepsko zrobiony. Jak dla mnie
    SE schodzi na psy, czas na coś innego...

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 18. Data: 2009-06-27 08:59:35
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > Cos na WM... bo podobno dziala w nim nawet GPS a internetu nie wymagasz
    > :) co prawda rozmowce wybierasz ryusikiem ale jestes "z wiekszascia

    Telefony z WM jak najbardziej moga byc wyposazone w klawiature.
    Na dodatek dodam ze wybieranie rozmowcy z ksiazki w takim telefonie
    jest niesamowicie wygodne.

    --
    Kaziu

  • 19. Data: 2009-06-27 09:38:56
    Od: Koala <k...@t...pl>

    On 26 Cze, 15:29, "Mariusz" <e...@n...op.pl> wrote:
    > Taa, C702. Na pierwszy rzut oka w porządku, ale po kolejnej wizycie w
    > serwisie już nie.
    Jakaś totalna bzdura.
    J.
    ----------------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 20. Data: 2009-06-27 20:13:52
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    > - rozmowa
    > - praca jako GPS

    HTC diamond
    lub