eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTelefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić?Re: Telefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić?
    Date: Sun, 5 Jul 2009 18:35:32 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <h2qlbe$3q3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h2qgsi$50r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: axl149.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1246812334 3907 83.27.97.149 (5 Jul 2009 16:45:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jul 2009 16:45:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:975371
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:h2qgsi$50r$1@news.onet.pl, *marcan* wrote:
    > Witam,
    > Od tygodnia jestem użytkownikiem Samsunga Avila (w Orange). Po
    > zakończeniu połączenia (do dowolnej sieci) telefon w min. 30%
    > przypadków wylogowuje mi się z sieci (pokazuje mi się komunikat "brak
    > dostępu do sieci" lub "dostępność usług ograniczona"). Nie pomaga
    > ręczny wybór sieci - nie znajduje żadnej. Dopiero zrestartowanie
    > telefonu daje pozytywny efekt. Czasami już w trakcie wybierania
    > numeru "wywala" mnie z sieci. Jest to bardzo uciążliwe. Sprawa
    > dotyczy dużego miasta (Gdansk) i sieć jest na 100% dostępna w tych
    > miejscach w których to się zdarza. Drugi telefon mam w Erze, trzeci w
    > Plusie, a żona ma też w Orange. Za każdym razem potwierdzałem zasięg
    > w tych pozostałych 3 telefonach. Był. Czy to kwestia pop... sieci
    > Orange czy pop.... telefonu Samsung, czy i to i to, czy jeszcze coś
    > innego? Poprzednie ponad 11 lat spędziłem w Erze i w tym samym czasie
    > ok. 7 lat z Plusem i z różnymi telefonami - nigdy takiego problemu
    > nie miałem. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sytuacji, a najlepiej
    > poradę co z tym zrobić. W poniedziałek zamierzam złożyć reklamację w
    > Orange, ale co mam reklamować, usługę czy telefon? Pozdrawiam
    > marcan

    zakladam ze tel ma simlock przeloz karte zony i sprobuj z inna karta.
    jak nie ma simlocka to sprobuj z innym operatorem.
    bo moze to wina karty.
    ja jednak obstawiam awarie telefonu a nie sieci.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: