eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTelefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić?Telefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić?
  • Data: 2009-07-05 15:29:15
    Temat: Telefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić?
    Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Od tygodnia jestem użytkownikiem Samsunga Avila (w Orange). Po zakończeniu
    połączenia (do dowolnej sieci) telefon w min. 30% przypadków wylogowuje mi
    się z sieci (pokazuje mi się komunikat "brak dostępu do sieci" lub
    "dostępność usług ograniczona"). Nie pomaga ręczny wybór sieci - nie
    znajduje żadnej. Dopiero zrestartowanie telefonu daje pozytywny efekt.
    Czasami już w trakcie wybierania numeru "wywala" mnie z sieci. Jest to
    bardzo uciążliwe. Sprawa dotyczy dużego miasta (Gdansk) i sieć jest na 100%
    dostępna w tych miejscach w których to się zdarza. Drugi telefon mam w Erze,
    trzeci w Plusie, a żona ma też w Orange. Za każdym razem potwierdzałem
    zasięg w tych pozostałych 3 telefonach. Był. Czy to kwestia pop... sieci
    Orange czy pop.... telefonu Samsung, czy i to i to, czy jeszcze coś innego?
    Poprzednie ponad 11 lat spędziłem w Erze i w tym samym czasie ok. 7 lat z
    Plusem i z różnymi telefonami - nigdy takiego problemu nie miałem. Proszę o
    pomoc w wyjaśnieniu tej sytuacji, a najlepiej poradę co z tym zrobić. W
    poniedziałek zamierzam złożyć reklamację w Orange, ale co mam reklamować,
    usługę czy telefon?
    Pozdrawiam
    marcan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: