  • Data: 2011-12-23 18:46:21
    Temat: Re: Telefon w Play!
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "...:::fi$her:::..." napisał:

    > dowiedziałem się że na adroidzie działa igo co mi w zupełności
    > wystarczy, więc
    > pomóżcie który wybrać tel>
    > 1.os-android
    > 2.wifi
    > 3.gps
    > abonament stan darmowy 69,

    Naprawdę chcesz wziąć telefon z Androidem w taryfie bez pakietu
    internetowego?
    Zresztą mniejsza z tym.
    W tym abonamencie w podanej kwocie (do 50 zł) są tylko (lub aż) 3 jako takie
    aparaty: Samsung Galaxy Gio, LG P500 i ZTE Blade. Teoretycznie najszybszy
    powinien być Gio, ze względu na podkręcony fabrycznie procesor, z kolei ZTE
    ma lepszą rozdzielczość ekranu. Zresztą sam sobie porównaj i wybierz.
    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/0/4877/4661/4627/
    Najlepiej weź Gio, opchnij za te 3 i pół stówy, za niewiele więcej kupisz
    redbullowego ZTE Blade II z akcji grouponowej (od tygodnia codziennie
    pojawiają się na Gumtree po 3,7 - 4,2 stówy).

    JoteR