  • 11. Data: 2011-01-14 17:44:20
    Temat: Re: Telefon od pani z Play
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.01.2011 gri <s...@a...er> napisał/a:

    > Bo dzwonią z komputera bez identyfikacji
    > Zastrzeżone odrzucamy ręcznie lub automatycznie

    Do mnie dzwonił automat z numeru 790500500 czy jakoś podobnie. Dwa dzwonki
    i koniec, ani razu nie zdążyłem odebrać. Ponieważ dzwonił o jakichś
    chorych porach (głównie koło ósmej rano), to zmobilizował mnie do
    zainstalowania aplikacji blokującej niechciane telefony.
    --
    Samotnik

  • 12. Data: 2011-01-15 14:00:55
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-01-14 12:55, tl pisze:
    > Pani poprosiła o Ciebie imieniem i nazwiskiem czy poprosiła "z dzieckiem
    > (synem, córką)" ?

    Nie wiem, ale numer mam tylko w Play, a ona z miejsca przedstawiła się
    jako XX z Play, więc pomyślałem, że chodzi o mój abonament.
    No ale skoro zaczęła od pytania, czy mam telefon w Play, a drugie było -
    czy na kartę, czy abonament, to pewnie macie rację - zwykła
    telemarketerka, aczkolwiek w dalszym ciągu nie rozumiem, dlaczego
    dzwonią do 'każdego', bez sprawdzenia, kim jest dany 'klient w ich bazie
    danych. Z rozmowy niczego nie wyniknęło, niczego mi nie zaoferowała.
    Powiedziała, że będą się kontaktować przed końcem mojej umowy,
    podziękowała za rozmowę i się pożegnała.

    No a co do samej sieci, abstrahując od tego telefonu, mi odpowiada.
    Numer mam z Ery (666), więc ludzie nie boją się do mnie dzwonić, a
    stawki, po okresie ochronnym, mają się chyba wyrównać?
    Oczywiście przed końcem umowy przejdę się po salonach i zapytam, co by
    mi mogli zaoferować, ale pewnie nic lepszego od Playa.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 13. Data: 2011-01-15 17:21:23
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > będą się kontaktować przed końcem mojej umowy, podziękowała za rozmowę i

    Bo to firma zewnetrzna wynajęta do spredaży, dzwoniąca na numery innego
    operatora ?
    No i po co miała Ci sprzedawać coś co już posiadasz ? A na koniec
    powiedziała prawdę jednocześnie
    nie wkurzając Ciebie, a jedynie mogąc wywołać zadowolenie tym, że firma
    będzie myśleć o Tobie.

  • 14. Data: 2011-01-16 07:32:21
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > aczkolwiek w dalszym ciągu nie rozumiem, dlaczego dzwonią do
    > 'każdego', bez sprawdzenia, kim jest dany 'klient w ich bazie danych.

    Moze dla tego ze chocby w Skype za stokilkadziesiat zl. rocznie maja
    bezplatne rozmowy do wszystkich stacjonarek.
    No to co im szkodzi dzwonic do wszystkich ?
    Ankietke wypelni w baze zapisze i w odpowiednim momencie zaatakuja :)

    Nemo