  • 1. Data: 2011-01-13 08:57:30
    Temat: Telefon od pani z Play
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    Jakieś pół godziny temu ojciec podał mi słuchawkę stacjonarnego i mówi,
    że dzwoni pani od telefonu.
    Myślę - TEPSA jak nic, ale dlaczego do mnie, skoro numer jest na ojca?
    Ale nie. Pani przedstawia się z imienia i nazwiska, na które nie
    zwróciłem uwagi, bo dopiero co wstałem, a moim szarym komórkom nie
    dostarczono jeszcze kofeiny.
    Pani mówi, że jest z Play. Pyta czy mam telefon w Play. Potwierdzam.
    Pyta, czy na kartę czy na abonament. Odpowiadam, że na abonament. Pyta
    ile mi zostało do końca umowy. Mówię, że kilkanaście miesięcy. Pyta o
    kwotę abonamentu. 25. Kończy rozmowę podziękowaniem i mówi, że się będą
    kontaktować, jak umowa będzie mi się kończyć. No spoko. Potargować się mogę.
    Ale teraz uprzejmie pytam ja, bo może ktoś wie, a nie chce mi się
    dzwonić do Play'a z pytaniem, czy nie mają tam jakiejś Amigi z bazą
    danych klientów. Wiecie, kto to był i dlaczego dzwonił na stacjonarny?
    Może Era, z której przenosiłem numer do Play'a?

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 2. Data: 2011-01-13 20:07:14
    Temat: Re: Telefon od pani z Play
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 09:57:30 +0100, woohoo wrote:
    >Ale teraz uprzejmie pytam ja, bo może ktoś wie, a nie chce mi się
    >dzwonić do Play'a z pytaniem, czy nie mają tam jakiejś Amigi z bazą
    >danych klientów. Wiecie, kto to był i dlaczego dzwonił na stacjonarny?

    Bo dzwonienie na komorki jest zbyt drogie ? :-)

    Do mnie na stacjonarke zadzwonil Play z reklama, ale to z automatu
    szlo.

    J.

  • 3. Data: 2011-01-13 23:14:50
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > Bo dzwonienie na komorki jest zbyt drogie ? :-)
    >
    > Do mnie na stacjonarke zadzwonil Play z reklama, ale to z automatu
    > szlo.

    Nawet play sam zauważył, że dzwonienie do jego sieci jest droższe ;)
    turlam się po suficie ze śmiechu

  • 4. Data: 2011-01-14 07:41:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 00:14:50 +0100, pyton wrote:
    >Nawet play sam zauważył, że dzwonienie do jego sieci jest droższe ;)
    >turlam się po suficie ze śmiechu

    Zalezy z jakiego powodu sie turlasz .. ale skonfigurowanie call center
    zeby sprawdzalo czy delikwent jest w zasiegu wlasnej sieci moze byc
    trudne, a Plus zapewne laczy drogo :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-01-14 11:03:46
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > Zalezy z jakiego powodu sie turlasz .. ale skonfigurowanie call center
    > zeby sprawdzalo czy delikwent jest w zasiegu wlasnej sieci moze byc
    > trudne, a Plus zapewne laczy drogo :-)

    Zauważ że po suficie, bo to jest dla mnie tak absurdalne. Osobiście od
    dawna uważam że ten operator to jedna wielka kupa

  • 6. Data: 2011-01-14 11:55:38
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    > Jakieś pół godziny temu ojciec podał mi słuchawkę stacjonarnego i mówi, że
    > dzwoni pani od telefonu.
    > Myślę - TEPSA jak nic, ale dlaczego do mnie, skoro numer jest na ojca?
    > Ale nie.

    Pani poprosiła o Ciebie imieniem i nazwiskiem czy poprosiła "z dzieckiem
    (synem, córką)" ?

  • 7. Data: 2011-01-14 13:13:42
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pani poprosiła o Ciebie imieniem i nazwiskiem czy poprosiła "z
    > dzieckiem (synem, córką)" ?

    I dlaczego od razu uznała że ojciec to nie on? Często synowie mają
    podobne głosy i można się pomylić

  • 8. Data: 2011-01-14 14:59:36
    Od: "gri" <s...@a...er>

> [...]
    > dzwoni pani od telefonu.
    > Myślę - TEPSA jak nic, ale dlaczego do mnie, skoro numer jest na ojca?

    Zwykła telemarketerka. Dzwonią na wszystko co się da, bazy danych maja
    szczątkowe
    Ojciec oddał ci słuchawkę, bo usłyszał PLAY,które go nie interesuje, a ty
    młody lepiej się na bzdurach znasz.
    Telemarketerom mówimy papa, zanim powiedzą o co chodzi. Właściciela fona nie
    ma i nie będzie, wyjechał do Indii, albo ... zadzwoń jutro będziesz
    pierwsza.

  • 9. Data: 2011-01-14 15:01:43
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Bo dzwonienie na komorki jest zbyt drogie ? :-)

    Bo dzwonią z komputera bez identyfikacji
    Zastrzeżone odrzucamy ręcznie lub automatycznie

  • 10. Data: 2011-01-14 16:12:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 15:59:36 +0100, gri wrote:
> [...]
    >młody lepiej się na bzdurach znasz.
    >Telemarketerom mówimy papa, zanim powiedzą o co chodzi.

    To zadzwonia do nastepnego. Jesli cie to denerwuje, to powiedz "tak,
    prosze mi przedstawic oferte ze szczegolami" .. i odloz sluchawke, ale
    nie na widelki. Nagada sie, nagada, nic nie zyska - to ja kiedys
    zwolnia i interes zamkna :-)

    Albo tak - dla znajacych dobrze angielski
    http://www.youtube.com/watch?v=1waHJhb2wxo

    J.