  • 1. Data: 2014-12-01 15:31:42
    Temat: Telefon - lokalizowanie i monitorowanie pojazdu
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Wpadłem na pomysł aby kupić telefon, włożyć go do bagażnika samochodu i
    niech służy jako system do monitorowania i lokalizowania auta.
    Czy macie jakieś pomysły czy kupić coś z androidem czy wystarczy jakaś stara
    poczciwa nokia na symbianie?

  • 2. Data: 2014-12-01 18:09:54
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-01 15:31, Zebris wrote:
> [...]
    > niech służy jako system do monitorowania i lokalizowania auta.
    > Czy macie jakieś pomysły czy kupić coś z androidem czy wystarczy jakaś

    zależy z jaka dokladnoscia chcesz miec wynik, czy wynik ma byc ciagly
    czy na zadanie?
    Jesli na zadanie, okalizacja do 40m bedzie OK - to zwykla nokia
    wystarczy - wysylasz sms'a (wczesniej na telefonie instalujac programik
    do monitorowania - zwracane sa wspolrzedne i mapka (niestety nie
    pamietam jak sie to nazywa - ale dziala - syn, jak mial < 10lat mial
    takiego 'robaka' wgranego na komorce Nokii)

  • 3. Data: 2014-12-01 20:37:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do monitorowania - zwracane sa wspolrzedne i mapka (niestety nie pamietam
    > jak sie to nazywa - ale dziala - syn, jak mial < 10lat mial takiego

    W PLUS GSM jest usługa, która pozwala na monitorowanie jednego telefonu z
    drugiego. Wystraczy ten "podrzucony" wyciszyć, bo tam SMS z informacją o
    namierzaniu przychodzi. Pewnie pozostałe sieci też mają taką samą usługę.
    Ale w sprzedaży są lokalizatory GPS / GSM. To są specjalizowane urządzenia,
    a ich koszt na takim DX to około 60 zł, więc nie sądzę, by się opłacało
    kombinować.

  • 4. Data: 2014-12-01 23:08:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.12.2014 15:31, Zebris pisze:
> [...]
    > niech służy jako system do monitorowania i lokalizowania auta.
    > Czy macie jakieś pomysły czy kupić coś z androidem czy wystarczy jakaś
    są takie programy na androida typu zgubiłem się, znajdź mnie, możesz
    telefon znaleźć za pomoca android device managera, albo uruchamiać
    jakimś automatem w kółko endomondo. niestety programy które naprawdę
    śledzą telefon, wymagają (tak twierdzą producenci) super serwerów które
    zapisują dane i musi to kosztować abonament. Coś mi się nie chce w to
    wierzyć, więc jak już znajdziesz, to daj znać jak się sprawuje
    ToMasz

  • 5. Data: 2014-12-02 00:10:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Ale w sprzedaży są lokalizatory GPS / GSM. To są specjalizowane
    > urządzenia, a ich koszt na takim DX to około 60 zł, więc nie sądzę, by się
    > opłacało kombinować.

    Czy osobiście testowałeś któryś z takich lokalizatorów z DealExtreme?

  • 6. Data: 2014-12-02 10:18:41
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Wolałbym jednak na telefon.
    Przykład: jak ktoś ukradnie auto, zgłaszam kradzież telefonu, podaję imei i
    policja szuka. Prosi operatora o podanie danych logowania itd.
    Pamiętasz może jak nazywał się ten program na Symbiana? Do 40 m starczy
    dokładność.

  • 7. Data: 2014-12-02 10:28:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zebris wrote:

    > Wolałbym jednak na telefon.
    > Przykład: jak ktoś ukradnie auto, zgłaszam kradzież telefonu, podaję imei i
    > policja szuka. Prosi operatora o podanie danych logowania itd.

    fantasta

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-12-02 11:48:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Zebris" <B...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Pamiętasz może jak nazywał się ten program na Symbiana? Do 40 m starczy dokładność.

    Dobre :-) Zglaszasz utrate telefonu fartego 100zl i Policja rzuca wszystko
    czym sie zajmuje i szuka Twojego telefonu :-)) Ciekawe masz wyobrazenie o
    swiecie... Oni maja sporo innych spraw i ponizej pewnej wartosci straty nie
    kiwna nawet palcem... Jesli wydaje Ci sie, ze samochodu nie beda szukac a
    telefon beda to sid grubo mylisz.
    Juz predzej zglosilbym wlasnie kradzież samochodu i przy zgloszeniu dodal
    informację ze ma lokalizator taki i taki..

  • 9. Data: 2014-12-02 16:21:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Juz predzej zglosilbym wlasnie kradzież samochodu i przy zgloszeniu dodal
    > informację ze ma lokalizator taki i taki..

    Zacznijmy od tego, ze podejrzewam, że z jakiegoś powodu on nie chce
    powiadamiać Policji o kradzieży pojazdu. Chwilowo mniejsza o to, czemu. Do
    zlokalizowania telefonu nie potrzeba uprawnień policyjnych - wystarczy, że
    jest włąścicielem tego telefonu.

  • 10. Data: 2014-12-03 00:51:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > zlokalizowania telefonu nie potrzeba uprawnień policyjnych - wystarczy, że

    No rozumiem... :-)
    Pytanie tylko co zrobisz jak zlokalizujesz swój telefon...
    ...na drodze do Lwowa, właśnie przekraczający granicę?
    A za dwie sekundy ślad się urwie, bo roamingu nie opłaciłeś? :-D