  • 11. Data: 2014-12-03 10:28:19
    Temat: Re: Telefon - lokalizowanie i monitorowanie pojazdu
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    > No rozumiem... :-)

    Jestem prostym człowiekiem to i pomarzyć mogę :-)
    Ale tak na logikę to policja powinna szybciej ruszyć palcem jak właśnie
    działa telefon w aucie i łatwiej to namierzyć.
    Jeśli nawet policja nie ruszy pupy to chcę samemu coś ustalić. Dlatego pytam
    o najlepszy telefon i soft.

  • 12. Data: 2014-12-03 18:18:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zebris" <B...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > działa telefon w aucie i łatwiej to namierzyć.
    > Jeśli nawet policja nie ruszy pupy to chcę samemu coś ustalić. Dlatego

    Toteż Ci wyjaśniam, że są odpowiednie urządzenia specjalizowane do tego i
    kosztujące o wiele mniej, niż najtańszy telefon. Załatwia to przy okazji
    zasilanie i baterię oraz obsługę zapytań. Mozesz zadzwonic do swojego
    samochodu i zwrotnie dostać jego połozenie bez wzbudzania alarmu.
    Oczywiście można nawet wrzucić tam PC-eta, który obsłuży GPS-a i jakiś
    modem GSM, a przy okazji pozwoli na granie w gry, ale po co?

  • 13. Data: 2014-12-08 00:29:47

    On 01/12/2014 19:37, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

    > W PLUS GSM jest usługa, która pozwala na monitorowanie jednego telefonu
    > z drugiego. Wystraczy ten "podrzucony" wyciszyć, bo tam SMS z informacją
    > o namierzaniu przychodzi. Pewnie pozostałe sieci też mają taką samą
    > usługę. Ale w sprzedaży są lokalizatory GPS / GSM. To są specjalizowane
    > urządzenia, a ich koszt na takim DX to około 60 zł, więc nie sądzę, by
    > się opłacało kombinować.

    w erze tez cos takiego bylo, ale mocno niedokladne. podawali promien 2-3km