  • 1. Data: 2014-11-30 17:49:15
    Temat: Samsung Trend GT S7580
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Dyktafon bardzo cicho mi nagrywa i cicho odtwarza (nawet ze słuchawkami).
    Jest na to jakiś sposób ustawienia w telefonie?

    Jeśli chodzi o inne sprawy nagrane domofonem, które przenoszę do
    komputera to muszę najpierw skonwertować z amr do mp3 i programik
    Audacity bardzo dobrze mi odtwarza (głośno). Problem w tym, że zapisuje
    w jakimś tam swoim formacie (.au) i ni diabła taki plik (już
    głośniejszy) nie będzie mi działał w telefonie- jak go przeniosę do
    telefonu.
    Co robić?

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-11-30 18:39:15
    Temat: Re: Samsung Trend GT S7580
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisała:

    > Jeśli chodzi o inne sprawy nagrane domofonem

    Czego to teraz się nie robi :)

    > przenoszę do komputera to muszę najpierw skonwertować z amr do mp3

    Skoro umiesz konwertować do mp3 to wrzuć teraz mp3 do telefonu

    > Audacity bardzo dobrze mi odtwarza (głośno). Problem w tym, że zapisuje w
    > jakimś tam swoim formacie (.au) i ni diabła taki plik (już głośniejszy)
    > nie będzie mi działał w telefonie

    I to jest jedyny program do tego celu?

  • 3. Data: 2014-11-30 23:37:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-30 18:39, Tomek pisze:

    > Czego to teraz się nie robi :)

    > Skoro umiesz konwertować do mp3 to wrzuć teraz mp3 do telefonu

    Wrzucilam i tak samo cicho :-(

    Ktoś mi podpowiedział, że telefon to android, a komputer nie ma androida
    i dlatego tak jest, ale przecież i w telefonie głos jest bardzo cichy,
    słabo słychać.
    Dyktafon nagrywa w telefonie takie pliki: głos .amr albo głos m4a. Nie
    wiem dalczego raz nagrał w tym formacie, a raz w m4a.
    Może to coś z tym dyktafonem w telefonie jest coś nie tak.

    > I to jest jedyny program do tego celu?

    Nie znam żadnych, żeby przekonwertować i wrzucić do telefonu i odsłuchać
    głośno jak muzykę.

    --
    animka

  • 4. Data: 2014-12-05 11:20:51
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-30 o 17:49, animka pisze:
> [...]
    > zapisuje w jakimś tam swoim formacie (.au) i ni diabła taki plik (już
    > głośniejszy) nie będzie mi działał w telefonie- jak go przeniosę do

    O ile się nie mylę to w opcjach Audiacity powinien być wybór kilku
    formatów w których można zapisać plik dźwiękowy. Także w MP3 i AMR,
    rozszerzenie .au to pewnie standardowe ustawienie które można zmienić.
    Gdyby jednak już nie było tego w opcjach, to ściągnij jakiś darmowy
    konwerter audio z netu i na nim przeprowadź taką operację.