    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Sun, 3 Apr 2011 08:10:29 +0200
    <i...@p...onet.pl> <imo45c$m7j$2@news.onet.pl>
    <k...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <imt2qi$iue$14@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <in3s00$q90$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <l...@4...com>
    <v...@4...com>

    news:v2iep697bpop90h8mhqkgrh883v76uht7p@4ax.com...

    > Zeby nie byc goloslownym - na www.ebay.com wlasnie reklama:
    > "Instant sale - get up to $400 for your iPad or iPhone4"
    [...]
    > Widac i w USA dwie stowy nie smierdza - oplaca sie zaplacic 200 i
    > odebrac 400 :-)

    Oczywiście że nie śmierdzą i dużo ludzi jest co się połakomi...
    Nie widuję jednak takich budek z telfonami w "malls" w USA
    jak u nas w "Galeriach" gdzie ludzie już za wczasu, przed podpisaniem
    kontraktu z Orange czy Plusem, kombinują aby wybrać "sobie" telefon
    nie taki który im się podoba tylko taki, na który jest najlepszy zbyt...
    Można powiedzieć że to jest zdrowy spryt, że "Polak Potrafi", ale jest
    to trochę chore że ludzie tak rozumują. Zresztą sam się łapie też na tej
    polskiej chorobie - pewnie wynika to z lat biedy w komuniźmie :-)
    Została taka skaza do kombinowania gdzie się da, podobna do tej
    skazy głodu u ludzi starszych, naszych dziadków i babć, co kromkę
    chleba upuszczoną na podłogę całują z szacunkiem bo pamiętają
    czasy głodu gdzieś w obozie czy wysłaniu na Syberię...