  • Data: 2011-06-27 05:01:05
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:im2irh$ibq$1@inews.gazeta.pl...

    > a fakt...
    > 9 Euro to może być kłopot nawet dla mieszkańca USA.
    > Ale moze a w appst... jest? Za jedyne 99USD - wtedy OK

    Chciałbym napisać że jak się okazuje - wystarcza darmowa wersja próbna.
    Miała obsługiwać tylko HTTP i rzeczywiście wygląda na to że maila nie
    obsługuje, ale to na czym mi zależy w drodze, w samochodzie obsługuje OK:
    Skype i Google maps. Rozmawiałem właśnie przez Skype wczoraj zrobiłem
    dwa połączenia przez darmową wersję JoikuSpot pracujący na Nokii 5630
    i nie ma problemów ani z czatem ani komunikacją voice ani video.
    Mapki też się ładnie ładują na Google Maps na iPhone przez JoikuSpot/5630...
    Wadą wersji próbnej tego programu jest oczywiście brak możliwości
    ustawienia hasła dostępu do wifi, ale to nie jest dla mnie dużym problemem.
    Dzięki GS za poradę z tym JoikuSpot!