  • Data: 2011-04-25 16:06:43
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message
    news:ind0fg$fl8$1@news.onet.pl...

    > Po pierwsze nie 1/3 a średnio 2/3 lub więcej, 3/4.

    Ile dostanę od handlarza za nowego iPhone 4?

    > Po drugie nie bierzesz pod uwagę sytuacji gdy "op"
    > ma chorą politykę cenową, i telefon firmy Z, model
    > X kosztuje 149, model Y 639, a oba są "wycenianie"
    > przez rynek na powiedzmy 1200+ zł. To klient byłby
    > ofiara gdyby chcąc model Y nie wział tego który
    > operator "daje" taniej i nie wymienił* na taki,
    > jaki mu bardziej odpowiada..
    >
    > * czy to za pośrednictwem "budki", dokładając do
    > tej zamiany (ale mniej niż gdyby brał "właściwy"
    > model od operatora) albo organizując zamiane na
    > własną rękę.

    Jest pewien margines klientów którzy mentalnie i finansowo
    są w stanie tak kombinować, ale jak sądzę większość się tak
    nie będzie bawić bo ceni sobie swój czas więcej niż te parę
    stówek.

    > to że ich nie znasz, co nie znaczy że ich nie ma..

    To że ich nie znam mieszkając tu 12 lat znaczy że są
    niepowszechne i niepopularne w przeciwieństwie
    do budek z telefonami w każdej Galerii w Polsce na
    które może się nadziać każdy turysta.