  • Data: 2011-03-26 14:09:23
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    news:imkmt8$ccf$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, to jest zupełnie bez związku.

    Jak to bez związku? A jak klient kupi sobie kaprawe klocki
    które przy każdym hamowaniu będą piszczeć a potem będzie
    za piszczenie obciążał robociznę warsztatu?

    > O to, że mimo tych serwisów autoryzowanych jest wybór nie tylko
    > taki, że robisz sam albo w autoryzowanym warsztacie.

    Owszem, już to omawialiśmy, że jak tylko pójdziesz gdzieś indziej
    niż do ASO to lepiej byłoby dla Ciebie abyś dobrze znał to miejsce.
    Bo jak pójdziesz byle gdzie to będziesz zdany na loterię...