  • Data: 2011-03-21 13:20:35
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-21 13:27, Pszemol pisze:

    > Akuratnie taki protest jest niezgodny z prawem ani etyką.

    Widzisz, europejski sposób stanowienia prawa obejmuje pewien zakres praw
    niezbywalnych (dla człowieka, klienta czy przedsiębiorcy). To czasem
    wieje socjalizmem, ale częsciej się przydaje niż przeszkadza.
    Tak BTW, to nawet wg prawa amerykańskiego wiele "nielegalnych" działań z
    ajfonem JEST legalnych, czy tego chcesz, czy nie, chociażby jailbreak i
    instalowanie innych programów niż te namaszczone przez Steva.

    > Co innego gdyby AT&T był monopolistą (co się zbliża do rzeczywistości
    > bo słyszałem w TV wczoraj że mają kupić T-Mobile od Deutche Telecom)
    > i nie mógłbyś mieć telefonu z inne firmy. Ale możesz mieć, więc taki
    > protest jest nieetyczny.

    Kupisz ajfona w innej sieci? Pomijając oczywiście wersję CDMA
    sprzedawaną od dwóch tygodni.