  • 1. Data: 2010-09-08 16:15:21
    Temat: "Telefon bez umowy" - czy liczy się doł. "z góry"?
    Od: yendy <y...@g...com>

    http://www.heyah.pl/#/bez-umowy/telefon-bez-umowy

    Mam pytanie, czy jeśli np, zadeklaruje się 30zł miesięcznie to czy
    wtedy można po prostu doładować raz 150 zł i czy wtedy będzie się
    liczyło "za 5 miesięcy"?

  • 2. Data: 2010-09-09 07:00:42
    Temat: Re: "Telefon bez umowy" - czy liczy się doł. "z góry"?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Sep 2010 09:15:21 -0700 (PDT), yendy wrote:
    >http://www.heyah.pl/#/bez-umowy/telefon-bez-umowy
    >
    >Mam pytanie, czy jeśli np, zadeklaruje się 30zł miesięcznie to czy
    >wtedy można po prostu doładować raz 150 zł i czy wtedy będzie się
    >liczyło "za 5 miesięcy"?

    No przeciez czytasz regulamin.

    W dodatku .. dobrze rozumiem ze to trzeba przez 12 miesiecy
    doladowywac i zyskuje sie prawo nabycia ... wtedy juz g* telefonu w
    jeszcze bardziej g* cenie ?

    To juz chyba lepiej zetafona w orange, albo abonament w erze lub
    lepiej gdzie indziej.

    J.

  • 3. Data: 2010-09-09 09:23:49
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-08 18:15, yendy pisze:
    > http://www.heyah.pl/#/bez-umowy/telefon-bez-umowy
    >
    > Mam pytanie, czy jeśli np, zadeklaruje się 30zł miesięcznie to czy
    > wtedy można po prostu doładować raz 150 zł i czy wtedy będzie się
    > liczyło "za 5 miesięcy"?

    rozumiesz zdanie "30 złotych miesięcznie" ?

  • 4. Data: 2010-09-10 14:53:25
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Sep 9, 11:23 am, boxfish <c...@g...pl> wrote:

    > rozumiesz zdanie "30 złotych miesięcznie" ?

    PRzecież 150 zł podzielone na 5 miesięcy to SIĘ RÓWNA "30 złotych
    miesięcznie" !!!!!!

  • 5. Data: 2010-09-10 20:26:52
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/10/2010 04:53 PM, yendy wrote:

    > PRzecież 150 zł podzielone na 5 miesięcy to SIĘ RÓWNA "30 złotych
    > miesięcznie" !!!!!!

    Zupełnie jak zjedzenie w niedzielę 30 posiłków i głodowanie przez reszte
    tygodnia to to samo co 'normalne odżywianie'...

    M.